صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جوایز نوآوری CES ۲۰۲۱ به ۱۰ گوشی هوشمند رسید

انجمن فناوری مصرف کنندگان به عنوان برگزار کننده‌ی نمایشگاه CES، جوایز نوآوری CES ۲۰۲۱ را به ۱۰ گوشی هوشمند از برندهای سامسونگ، ایسوس، وان پلاس، LG و TCL اهدا کرد.

در نمایشگاه لاس‌وگاس؛ دستگاه‌ها، پلتفرم‌ها و فناوری‌ها در 28 کاتگوری مختلف دسته‌بندی می‌شوند تا بر اساس طراحی برجسته و جادوی مهندسی، تحت ارزیابی قرار بگیرند. جوایز نوآوری CES 2021 در دسته موبایل به گوشی گیمینگ ایسوس، گوشی چرخشی ال جی، گوشی منعطف سامسونگ، چند پرچمدار و یکی دو گوشی معمولی‌تر که ارزش خرید بالایی دارند تعلق گرفت.

برندگان جوایز نوآوری CES 2021
ایسوس راگ فون 3 و Asus ROG Kunai 3 Gamepad
ال جی وینگ
ال جی ولوت 5G
تی سی ال 10 فایو جی UW
سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5G
سامسونگ گلکسی نوت 20 5G و نوت 20 اولترا 5G
سامسونگ گلکسی A51 5G
وان پلاس 8 پرو

پنل کارشناسان که متشکل از 89 نفر بود، گلکسی ای 51 فایو جی را به عنوان دستگاهی با ارزش خرید بالا و وان پلاس 8 پرو را به عنوان یک گوشی هوشمند پیشرو، مورد تحسین قرار داد.

ایسوس راگ فون 3 برای تکنولوژی کنترل حرارت، صدای باکیفیت و طراحی ساده و آینده‌نگرانه گیم-محور مستحق دریافت جایزه شناخته شد. همچنین در مورد ROG 3 Kunai گفته شد که با گیم‌پد خود، مرزهای بین موبایل و کنسول گیمینگ را برداشته است.

اما گوشی TCL 10 5G UW برای طراحی متفاوت دوربین و ویژگی‌های پرزرق‌وبرق مورد توجه قرار گرفت؛ از جمله نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ‌دی پلاس NXTVISION، قابلیت اشتراک صوتی Super Bluetooth و دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی NXTVISION با برخورداری از هوش مصنوعی!

 

منبع: گجت نیوز

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۱۱۳۳
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۰     ساعت: ۱۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024