صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پیشنهاد مایکروسافت برای جایگزین واتس‌اپ

مایکروسافت: به جای واتس اپ از اسکایپ استفاده کنید

واتس اپ پس از اینکه با دو میلیارد کاربر به عنوان محبوب ترین پیام رسان اجتماعی شناخته شد، چند روز گذشته سیاست حفظ حریم خصوصی خود را به روز کرد و به کاربران اطلاع داده شد که داده های آنها با فیس بوک و سایر شرکت ها به اشتراک گذاشته می شود. به نظر می رسد تغییر سیاست های این پیام رسان اصلا به مذاق کاربرانش خوش نیامده و باید منتظر کاهش شدید کاربران واتس اپ و کوچ آن ها به پیام رسان های دیگر باشیم.

تغییر سیاست های واتس اپ

موضوع از آنجایی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در سال 2014 وقتی که واتس اپ توسط فیس بوک خریداری شد، این شرکت اعلام کرد که سیاست های این پیام رسان در قبال حفظ امنیت و اطلاعات کاربران هیچ گونه تغییری نمی کند. اما حالا با گذشت 6 سال از آن زمان، واتس اپ به صورت رسمی سیاست هایش را تغییر داده است.

در حال حاضر چهره های برجسته ای از جمله ایلان ماسک مردم را ترغیب می کنند که از واتس اپ استفاده نکنند. ایلان ماسک در توییتی مردم را به استفاده از سیگنال تشویق کرده بود. پس از توییت ایلان ماسک شاهد رشد چشمگیر کاربران پیام رسان سیگنال بودیم. اکنون، تیم رسانه های اجتماعی مایکروسافت نیز در اقدامی مشابه  به کاربران توصیه کرده اند که به اسکایپ مهاجرت کنند!

توصیه مایکروسافت به استفاده از اسکایپ

مایکروسافت در یک توییت از حساب رسمی اسکایپ با افتخار اعلام کرده است که اطلاعات شخصی کاربران را خصوصی نگه می دارد و آنها را با اشخاص و شرکت های ثالث به اشتراک نمی گذارد: «اسکایپ به حریم خصوصی شما احترام می گذارد. ما متعهد به حفظ خصوصی اطلاعات شخصی شما هستیم و آن ها را به اشخاص و شرکت های ثالث نمی فروشیم.»

با وجود همه واکنش های تند و شدید نسبت به تغییر سیاست های واتس اپ، بعید به نظر می رسد که فیس بوک تغییر رفتاری را در این رابطه ایجاد کند. این شرکت احتمالاً پیش بینی این بازخورد را داشته و احتمالاً در طی روزهای آینده باید منتظر واکنشش نسبت به این اتفاقات باشیم.

شما از واتس اپ کوچ می کنید؟ در صورت مثبت بودن پاسخ، به کدام پیام رسان دیگر؟؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۴۱۱۷۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۱۰/۲۱     ساعت: ۰ : ۴۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024