صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جنگ مدیر کل با کرونا؛ تاکید بر برگزاری حضوری امتحانات دانش آموزان کرمانی!

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فاصله گرفتن دانش آموزان از محیط مدرسه می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد تصریح کرد: امتحانات نوبت اول دانش آموزان، ۱۰۰ درصد حضوری است.

احمد اسکندری نسب در نشست اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش با مدیران و روسای شهرستان ها و مناطق استان کرمان با بیان اینکه  شیوع کرونا وضعیت نهاد تربیتی و آموزشی را نه تنها فقط در بحث آموزش و تربیت دانش آموزان که در همه موارد به مخاطره انداخته است افزود: باید از هر فرصتی برای آموزش دانش آموزان در آموزش دروس و مسائل تربیتی و پرورشی بهره گرفت. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه امروز ناگزیریم آموزش ها را در بستر فضای مجازی به دانش آموزان ارائه دهیم اظهار کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش داریم و باید از تمام ظرفیت های درون و برون استانی به ویژه در خصوص آموزش های مجازی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود اطلس آموزشی ضرورتی است که به رصد و پایش وضعیت دانش آموزان کمک می کند و اصلی انکارناپذیر است که اجرای طرح ها و برنامه های ابلاغی و تاکید بر انجام آن لازم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: از آموزش هیچ دانش آموزی نباید غافل شویم اما خانواده هایی هستند که در این زمینه همکاری نمی کنند که باید توسط مدیر مدارس و رئیس آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه این موضوع پیگیری شود.

وی گفت: افراد فاقد ابلاغ باید مشخص شوند و بر کار تک تک دانش آموزان و معلمان باید نظارت جدی داشته باشیم زیرا معلم رکن اصلی آموزش است و استمرار جریان یاددهی و یادگیری از ضروریات این دوران حساس است.

اسکندری نسب با بیان اینکه فاصله گرفتن دانش آموزان از محیط مدرسه می تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد تصریح کرد: امتحانات نوبت اول دانش آموزان، 100 درصد حضوری است.

وی بیان کرد: راهبران آموزشی فرصت بسیار خوبی برای ما هستند که می توانند اوضاع را رصد و گزارش ارسال کنند، مدارس ما باید چابک، سرزنده و پویا باشند و ایثارگری معلمان همیشه به ویژه در شرایط موجود، در خور تحسین است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی باید بررسی شود و طرح نماد جزو برنامه هایی است که همه باید تحت پوشش قرار بگیرند.

وی گفت: طرح یاریگران زندگی و مهارت های اجتماعی باید در دستور کار باشد و آموزش معلمان جدید باید جدی گرفته شود و همه باید با جدیت و تلاش کار خود را پیش ببرند.

اسکندری نسب با بیان اینکه همه باید توجیه شوند که نحوه آموزش فرق کرده و مدارس تعطیل نیست افزود:  مطالبه اولیا و معلمان در مناطق روستایی و دور افتاده بر آموزش حضوری دانش آموزان است که درصدد هستیم مجوز تشکیل کلاس ها به صورت حضوری را بگیریم.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۴۶۴۸
تاریخ: ۱۳۹۹/۸/۲۷     ساعت: ۸ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: وب گردی       زیرسرویس: وب گردی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024