صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

قدردانی مدیران هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از اقدامات و انتصابات مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری

در مراسم گردهمایی بزرگترین مجموعه هتلداری زنجیره‌ای کشور، مدیران هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی از اقدامات و انتصابات مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تقدیر کردند.

به گزارش سرزمین ارتباطات به نقل از روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، مراسم گردهمایی مدیران هتل‌های بزرگترین مجموعه هتلداری زنجیره‌ای کشور با حضور دکتر نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مهدی ذوقی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی و سایر مدیران و معاونان این مجموعه در هتل میگون برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیران هتل‌ها ضمن تقدیر و تشکر از انتصاب شایسته و بجای مهدی ذوقی به عنوان سکاندار بزرگترین خانواده گردشگری کشور مراتب تقدیر خود را ابراز کردند.

در ادامه این مراسم نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی به تشریح اهمیت جایگاه این مجموعه در توسعه گردشگری کشور پرداخت و اظهار کرد: مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به‌عنوان یکی از مهمترین بنگاه‌های اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری است.

وی همچنین ادامه داد: برنامه‌ای موفق است که از پایین به بالا باشد و تدوین آن از سطح باشد چون قرار است در همان سطح جاری گردد و هدفی که مدنظر صندوق است، سیستم سازی است، که آن برنامه را مدیریت می‌کند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در اولین گام از برنامه‌های صندوق، موضوع ساماندهی هلدینگ‌ها در دستور کار قرار دارد، چراکه موجبات سودآوری را فراهم می‌کند و اگر تلاش ما موفقیت صندوق بازنشستگی است، در این راستا ما نیازمند یک فعالیت فراملی هستیم.

دکتر ترکی با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری، سومین صنعت پر درآمد دنیاست به تشریح وضعیت کشور در این صنعت پرداخت و گفت: سهم ایران از این سودآوری، بین یک تا سه درصد است و متاسفانه این نشان دهنده عدم موفقیت کشور در این صنعت است.

وی در ادامه به شاخصه‌های گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد و افزود: مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به صورت هدفمند ایجاد شدند و سایر مجموعه هتل‌های کشور دارای چنین ویژگی نیستند، از جمله می‌توان به نام و عنوان تجاری مجموعه ایرانگردی که از سال 1342 در کشور رسمیت پیدا کرده اشاره کرد که در اقصی نقاط جهان شناخته شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد: از دیگر شاخصه‌ها می‌توان به نیروی انسانی کارآمد آن اشاره کرد که تعصب و اعتماد و پیوستگی زیادی با هتل‌های ایرانگردی دارند و کمتر در سایر هتل‌های کشور دیده می‌شوند. همچنین زنجیره‌ای بودن این هتل‌ها، با وجود 47 مجموعه فعال در سراسر کشور مزید بر علت است.

به گفته دکتر ترکی، برجستگی دیگر مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در اختیار داشتن دو میلیون نفر بازنشسته کشوری است که همواره، تحت عنوان گردشگر، از هتل‌های ایرانگردی استفاده می‌کنند و این وظیفه همکاران ایرانگردی است که به نحو احسن برای سفرهای بازنشستگی برنامه‌ریزی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هیچ کجای جهان کشوری با پتانسیل و ظرفیت بالای گردشگری مانند ایران وجود ندارد و مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، باید این ظرفیت عظیم جذب گردشگر را مغتنم شمرده و نسبت به ارتقای سطح گردشگری کشور اهتمام ویژه ای ورزد.

گفتنی است، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با همراهی دکتر ذوقی مدیرعامل ایرانگردی و جهانگردی، اعضای هیات مدیره و مدیران میانی، از هتل‌های جهانگردی میگون و شمشک بازدید کردند.

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۷۲۸۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۱۲     ساعت: ۱۰ : ۴۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024