..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۳۴۵۶۳  |  تاريخ: ۱۳۹۹/۸/۲۶  |  ساعت: ۹ : ۱۳


کالبدشکافی کوچکترین عضو خانواده آیفون 12

سال 2020 سال اضافه شدن مدل Mini به دستگاه‌های آیفون بود. در ابتدای شروع عرضه دستگاه‌های آیفون شاهد تولید یک مدل بودیم. پس از حضور آیفون 6 و 6 پلاس اپل تصمیم به عرضه دو دستگاه در سال گرفت و این رویه امسال تبدیل به چهار دستگاه در سال شد. با اینکار تمام رنج‌های قیمتی توسط اپل پوشش داده می‌شوند تا کاربران برای خرید جدیدترین مدل آیفون نیاز به هزینه 1000 دلاری نداشته باشند. کالبد شکافی آیفون 12 مینی همانند دیگر دستگاه‌های این کمپانی خواهد بود و این دستگاه وجه‌های مشترک زیادی با برادرهای بزرگتر خود دارد.

کالبد شکافی آیفون 12 مینی در اولین نگاه شما را به یاد آیفون 12 خواهد انداخت اما با این تفاوت که این دستگاه در ابعاد و سایز کوچکتر از قبل تولید شده است. این موضوع برای آیفون 12 و آیفون 12 پرو نیز صدق می‌کند اما در صورتی که قصد تعویض قطعات این دستگاه‌ها را با یکدیگر دارید متاسفانه باید بگوییم که این کار تنها توسط تنکسین‌های اپل انجام خواهد شد و در صورت تعویض دستی بخش‌هایی مثل دوربین، امکانات زیادی را از دست خواهید داد و مشکلات زیادی را برای دستگاه خود به وجود خواهید آورد.

چیدمان قطعات داخلی آیفون 12 مینی همانند آیفون 12 و آیفون 12 پرو است اما با این تفاوت که خبری از سنسور LiDAR و همچنین باتری با ظرفیت بالا نیست. بعد از بلند کردن نمایشگر شاهد قطعات داخلی این دستگاه هستیم. در اولین نگاه باتری 2227 میلی آمپر ساعتی آیفون 12 مینی به چشم می‌خورد. این باتری یکی از نقطه ضعف‌های شدید iPhone 12 Mini نسبت به دیگر مدل‌های این تلفن و همچنین بسیاری از میانرده‌های اندرویدی است اما با توجه به حضور پردازنده A14 Bionic و همچنین نمایشگر کوچکتر این دستگاه قادر است تا بیشتر از 5 ساعت با استفاده عادی برای شما کاربرد داشته باشد.

در کنار این باتری شاهد حضور مادربرد L شکل دستگاه هستیم. این مادربرد در کنار 4 گیگابایت رم خود، میزبان اتصال دوربین الترا واید و واید این دستگاه است. دوربین الترا واید و واید آیفون 12 مینی دقیقا دوربین استفاده شده در آیفون 12 و آیفون 12 پرو است. مابقی قطعات نیز به صورت یکسان همانند دیگر سری آیفون 12 چیده شده‌اند و خبری از قطعه خاص مخصوص به این دستگاه نیست.

نظر شما درباره آیفون 12 مینی چیست؟ آیا شاهد بهترین پرچمدار در ابعاد کوچک هستیم؟

 

منبع: سخت افزار


لينک مطلب: http://newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=234563

چاپ خبر