..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۵۲۴۶۵  |  تاريخ: ۱۴۰۰/۳/۹  |  ساعت: ۱۴ : ۴۵


توطئه جدید وزیر صهیونیست برای سرکوب تظاهرات آتی فلسطینی ها

وزیر امنیت عمومی رژیم صهیونیستی قصد دارد طی سه سال آینده با مستقر کردن تعداد زیادی از نظامیان این رژیم در شهرهای اشغالی، تظاهرات‌ فلسطینی ها را با شدت بیشتری سرکوب کند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از طرح «امیر اوهانا» وزیر امنیت عمومی این رژیم برای سرکوب هرچه بیشتر فلسطینی های ساکن شهرهای اشغالی خبر داد.

قرار است ظرف سه سال آینده، پنج هزار نیروی جدید آموزش ببینند و به استخدام پلیس درآیند حال آنکه گفته می شود که برای مقابله با تظاهرات فلسطینی ها در شرایط فعلی، طرح استخدام فوری 300 نیروی جدید نیز در دست بررسی است.

این در حالی است که پنج یگان ذخیره پلیس مرزی نیز برای مقابله با تظاهرات کنندگان فلسطینی در شهرهای اشغالی مستقر می‌شوند.

اوهانا قصد دارد از «شاباک» سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز برای سرکوب فلسطینی ها استفاده کند که یکی از وظایف آن رهگیری تظاهرات کنندگان در شبکه‌های اجتماعی است.

وزارت امنیت عمومی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که این طرح در راستای سرکوب اعتراض هایی مشابه آنچه فلسطینی ها طی هفته های اخیر انجام داده اند؛ ضروری است.

طی جنگ 12 روزه غزه و در حالی که جنگنده های رژیم صهیونیستی مردم بی دفاع این منطقه را هدف قرار می دادند؛ فلسطینی های ساکن سرزمین های اشغالی نیز آرام ننشستند و در دفاع از حق خود قیام کردند.

 

منبع: مهر


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=252465

چاپ خبر