..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۵۸۶۵۲  |  تاريخ: ۱۴۰۱/۲/۲۶  |  ساعت: ۱۰ : ۲۸


ایلان ماسک: ممکن است به طرز مشکوکی کشته شوم!

در جدیدترین توییتی که توسط ایلان ماسک منتشر شده، این ثروتمند برجسته خبر از کشته شدن خود به طرز مشکوکی داده اما منظور ماسک چیست؟

ایلان ماسک، ثروتمند پرحاشیه این روزهای فضای مجازی و فضای واقعی در توییت جدیدی از مرگ مشکوک خود خبر داده است. این شخصیت برجسته که صاحب دو کمپانی بزرگ اسپیس ایکس و تسلا است و به تازگی توییتر را نیز تصاحب کرده در توییت جدیدی اعلام کرده به طرز مشکوک و عجیبی کشته خواهد شد.

توییت عجیب ایلان ماسک درباره مرگ خود

توییت ماسک واکنش‌های زیادی را تاکنون در پی داشته و البته این موضوع عجیبی نیست چرا که او علاقه زیادی به توییت‌های مرموز و عجیب و غریب دارد. در متن این توییت آمده: «اگر من تحت شرایط مرموزی مردم، از آشنایی با شما خوشحال شدم.» این توییت دو ساعت بعد از یک توییت تهدیدآمیز در رابطه با کمک‌های ماهواره‌ای به اوکراین منتشر شده است.

در واقع دو ساعت قبل از اینکه ماسک توییت مرموز درباره مرگ خود را منتشر کند، توییتی توسط یک اکانت روسی زبان منتشر شده بود که بیشتر شبیه به یک بیانیه مطبوعاتی به زبان روسی بود. در این بیانیه اعلام شده ماسک با تجهیزات ماهواره‌ای استارلینک در حال کمک به نیروهای اوکراینی است و در ادامه آن آمده که ایلان ماسک در قبال اقدامات خود «مسئول» خواهد بود.

آن طور که خود ماسک می‌گوید، یک اکانت رسمی توییتر به نام روگوزین که بر اساس گفته‌ها متعلق به دیمیتری روگوزین مدیر آژانس فضایی روسیه موسوم به روسکاموس است این پیام را برای رسانه‌های روسی ارسال کرده است. گفتنی است که ماسک در ادامه ترجمه این بیانیه مطبوعاتی را منتشر کرده است. طبق آنچه در این متن آمده، ایلان ماسک با بالگردهای نظامی پایانه‌های اینترنتی استارلینک را به اوکراین ارسال کرده است.

کاربران فضای مجازی به این توییت واکنش نشان داده و در پاسخ به ایلان ماسک گفته‌اند به او برای اصلاح جهان نیاز دارند. یکی از کاربران توییتر نوشته است: «نه تو نخواهی مرد. جهان برای اصلاح شدن به تو نیاز دارد.» کاربران دیگر نیز بیان داشته‌اند که بشریت امروزه به وجود ایلان ماسک نیاز دارد و کاربر دیگری نیز می‌خواسته بداند منظور این ثروتمند از «مرموز» چه بوده است!

 

 

 

 

منبع: گجت نیوز


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=258652

چاپ خبر