۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱ : ۲۷

گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ در رنگ‌های متنوع رخ نشان داد

گوشی Galaxy A32 5G سامسونگ در رنگ‌های متنوع رخ نشان داد

رندرهای جدیدی از گوشی گلکسی ای 32 5 جی سامسونگ منتشر شده که این دیوایس را در رنگبندی متنوعی به نمایش می‌گذارد. این تصاویر لو رفته که روی خروجی وب‌‎سایت WinFuture قرار گرفته‌اند؛ گوشی Galaxy A32 5G را در چهار رنگ نشان می‌دهند. یک پنل Infinity-V هم قابل رویت است که گفته می‌شود سایز 6.5 اینچی دارد.

پنل عقب پلاستیکی دستگاه، از یک مجموعه دوربین چهارگانه میزبانی می‌کند. سنسور اصلی باید 48 مگاپیکسلی باشد و احتمالا با دوربین‌های فوق عریض، ماکرو و عمق‌سنج همراهی می‌شود. طوری که دوربین‌ها و فلاش LED کنار هم قرار گرفته‌اند، تازگی و توازن خاصی دارد؛ ولی شاید این برآمدگی‌ها باعث شود گوشی روی سطوح صاف، ثابت نماند.


 
 



دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، روی فریم سمت راست و خشاب سیم کارت در سمت چپ قرار دارد. البته حسگر اثر انگشت هم با روی دکمه پاور تعبیه شده است. همچنین رندرهای قبلی از وجود درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون در لبه پایینی سامسونگ گلکسی ای 32 خبر می‌دادند.

مشخصات فنی گوشی Galaxy A32 5G
اخیرا این موبایل با سیستم عامل اندروید 11، تراشه مدیاتک Dimensity 720 و رم 4 گیگابایتی در بنچمارک گیک‌ بنچ ظاهر شد. به لطف تاییدیه FCC هم می‌دانیم که یک شارژر 15 واتی و قابلیت NFC دارد.

هنوز خبری از معرفی گلکسی ای 32 نیست؛ اما با صدور چندین تاییدیه و بیرون آمدن رندرهای رسمی، صدای نزدیک شدن قدم‌های آن شنیده می‌شود. محصولی که می‌تواند ارزان‌ترین گوشی 5G سامسونگ باشد.

 

منبع: گجت نیوز