۱۴۰۳/۱/۲۶ - ۲۰ : ۵۷

هایده حائری و محمدعلی سجادی مهمان تئاتر «کمی کمتر بدزدین» شدند

هایده حائری و محمدعلی سجادی مهمان تئاتر «کمی کمتر بدزدین» شدند

به گزارش سرزمین ارتباطات، زیبا مطلق- تئاتر «کمی کمتر بدزدین» که برداشتی آزاد از نمایشنامه کمی کمتر بدزدین است یک نمایش انتقادی است. این نمایش که به کارگردانی مهدی ارجمند می باشد توانست در این سه روز اخیر  خود با استقبال مخاطبان روبرو شود. علت استقبال را می توان بازی خوب بازیگران و کارگردانی بجای مهدی ارجمند و همینطور مشاور خوب میکاییل شهرستانی دانست.
در خلاصه این نمایش می توان گفت که متنی انتقادی از داریوفو که به سیاست‌های غلط میپردازد. در این نمایش شهردار ایتالیا قصد دارد گورستان شهر را تبدیل به پارک تفریحی کند و در این راه آرنالدو ناشیمب مشاور مالی و اقتصادی قصد دارد با کمک انه‌آ دست به افشاگری بزند در این مسیر اتفاقات گوناگونی رقم خواهد خورد و…
سیاست غلطی که در همه کشورها دیده می شود و این موجب شده مخاطبان به دیدن این نمایش راغب باشند.
بازیگران آن الهام ‌رضایی، مهدی ‌ارجمند، هادی ‌دلیرآقایی، فرهاد ‌جودکی، شیما زادپور، مهسا ‌اصغری، منصوره ‌هروی، علی ‌فرخنده ‌نژاد ‌فرد، شیرین ‌فرخنده ‌نژاد، گودرز ‌هاجری، احسان ‌قلی ‌زاده، محمدرضا ‌ثابت ‌نیا و فرهاد ‌اعتمادی بودند.
این نمایش
در سومین شب اجرای خود میزبان محمدعلی سجادی (کارگردان)، هایده حائری(بازیگر) و اصحاب رسانه بود و ظرفیت صندلی ها تکمیل بود.