۱۴۰۰/۱۰/۲۹

دابل‌هت‌تریک ستارگان پورتو در شب گلزنی طارمی

زوج پرتغالی-برزیلی پورتو شب گذشته عملکردی فوق‌العاده را از خود نشان دادند و توانستند نقشی را در پیروزی پرگل تیمشان ایفا کنند.

علی‌رغم شروع ضعیف پورتو و دریافت یک گل از حریف قعرجدولی، شاگردان کونسیسائو توانستند کامبکی فوق‌العاده و پرگل را رقم بزنند و صدرنشینی‌شان را حفظ کرده و اجازه نزدیک شدن به اسپورتینگ لیسبون را ندادند؛ کامبک پورتو در شرایطی به ثبت رسید که سه بازیکن نقش کلیدی در ثبت آن داشتند.
مهدی طارمی ستاره تعویضی پورتو در کنار اوانیلسون و فابیو ویرا بازیکنانی بودند که عصای دست کونسیسائو در بازی دشوار دیشب در خارج از خانه شدند و به خوبی توانستند ماموریت محوله از سوی کادرفنی را انجام دهند.
طارمی که به عنوان یار جانشین به میدان آمد، یک گل زد و البته یک گل دیگر هم به ثمر رساند و موفق  به گلسازی هم شد اما آفساید و اعلام خطا از سوی داور، باعث شد تا در کارنامه ستاره ایرانی تنها یک گل به ثبت برسد؛ اما همبازیان او به مراتب شبی رویایی‌تر را گذراندند.
اوانیلسون ستاره خط حمله پورتو توانست با هت‌تریک در گلزنی، نسخه بلننسز را بپیچد و با کسب نمره 8.1 به عنوان برترین بازیکن زمین از سوی سایت مچ پوینت برگزیده شد.
این ستاره برزیلی تنها هت‌تریک کننده مسابقه دیشب نبود، چرا که فابیو ویرا که تک گل مهدی طارمی هم روی پاس او به ثمر رسیده بود، توانست در گلسازی هت‌تریک کند و نمره 7.6 را به پاس این درخشش کسب کرد تا دومین بازیکن برتر نبرد با بلننسز قعرنشین باشد.
مهدی طارمی هم که به عنوان یار جانشین به زمین آمده بود، با نمره 6.8 سومین ستاره میدان دیشب شد تا این مثلث برزیلی-پرتغالی-ایرانی پورتو را از یک شکست غافلگیرکننده نجات دهند.

 


 

منبع: ورزش 3