صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

طائب: رزمایش نظامی ایران صدای ابرقدرت‌ها را درآورد

رییس شورای راهبردی قرارگاه عمار گفت: ادامه دهندگان راه شهیدان با برگزاری رزمایش نظامی، صدای ابرقدرت‌ها را درآوردند.

حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در آیین استقبال تشییع 22 شهید گمنام در میدان جهاد کاشان افزود: تا زمانی که راه شهدا را ادامه دهیم، توانمندی‌های دشمن نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد.

وی ادامه داد: امروز ملت ولایتمدار ایران نه تنها به انتهای راه نرسیده است، بلکه در آغاز راه قرار دارد، چرا که حضرت بقیه‌الاعظم مهدی موعود (عج) منتظر است، به امید خدا با ظهور آن حضرت فساد، ظلم و استکبار در جهان ریشه‌کن شود.

رییس شورای راهبردی قرارگاه عمار اظهار داشت: به برکت خون شهیدان والامقام اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در جهان به جایی رسید که دشمن جرات نکرد سردار شهید سپبهد قاسم سلیمانی را در خاک ایران ترور کند.

وی تصریح کرد: اگرچه عراق و سوریه کشور شهید سلیمانی نبود اما عکس‌های این سردار سرافراز اسلام در میدان‎‌ها، خیابان‌ها و جای جای این کشورها و دیگر نقاط جهان نقش بربسته است.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن می‌کوشد به دین و نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند، گفت: شهیدان گمنام، بار دیگر به میدان آمدند تا این نگرانی را از دین اسلام و ملت ایران دور کنند.

وی گفت: در زمان جنگ تحمیلی، دشمن از چنان توان و قدرتی برخوردار بود که جسدهای پاک شهیدان را همچنان پس از سال‌ها به کشور بازمی‌گردانیم، اما به برکت خون شهدا و بشارتی که قرآن به شهدان داده، امروز گذر زمان به اثبات رسانده که جایگاه دشمن کجاست؟

آیین استقبال از کاروان ٢٢ شهید گمنام سه‌شنبه با حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور دارالمومنین کاشان برگزار شد.

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۱۵۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۹     ساعت: ۱۳ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
  • ١٤ شوال ١٤٤٥
  • Apr 23 2024