صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مشاور فرمانده سپاه: دشمنان دست از پا خطا کنند پاسخی کوبنده دریافت می‌کنند

مشاور فرمانده کل سپاه بابیان پیام اقتدار دفاعی و امنیتی ایران به دشمنان جمهوری اسلامی ایران، خطاب به دشمنان، گفت: دست از پا خطا کنید، پاسخی کوبنده دریافت می‌کنید و تنها یک صدم قدرت دفاعی ایران را در رزمایش‌های اخیر دیدید.

سردار خسرو عروج در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به، گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) سپاه، جلوه‌ای از قدرت دفاعی و امنیتی کشور است و از طرفی نقش مهم سپاه پاسداران در ایجاد بازدارندگی برای جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات و توطئه‌های دشمن و مزدورانش در منطقه را نشان می‌دهد.
 
مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه شخصیت معنوی، ملی و دفاعی نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ماهیت الهی و ملکوتی دارد، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح، طی چهار دهه اخیر نشان دادند که در خط مقدم ولایتمداری حضور دارند.
  
قدرت دفاعی ایران، برای آسیب رساندن به همسایگان نیست
عروج با اشاره به پیام قدرت دفاعی ایران به همسایگان و دوستان در منطقه و جهان، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را صلح‌آمیز دانست و خطاب به همسایگان در منطقه و غرب آسیا، اضافه کرد: قدرت دفاعی ایران برای آسیب رساندن به همسایگان نیست، بلکه امنیت آفرین و در جهت تقویت امنیت منطقه خواهد بود.
  
مشاور فرمانده کل سپاه بابیان پیام اقتدار دفاعی و امنیتی ایران خطاب به دشمنان، تأکید کرد: دست از پا خطا کنید، پاسخی کوبنده دریافت می‌کنید.
 
ساخت محصولات دفاعی کاملاً ایرانی در نیرو‌های مسلح با تکیه‌بر ظرفیت داخلی
عروج با اشاره به ساخت محصولات دفاعی کاملاً ایرانی در نیرو‌های مسلح با تکیه‌بر ظرفیت نیرو‌ها و تخصص داخلی، بابیان اینکه چیزی که دشمن از توانمندی دفاعی ایران می‌بیند، کل واقعیت صنعت دفاعی ایران نیست، اضافه کرد: دشمن در رزمایش‌های نیرو‌های مسلح، تنها یک صدم از قدرت دفاعی ایران را دیده است.
 
مشاور فرمانده کل سپاه اظهار داشت: مبنای حرکت نیرو‌های مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران در سایه فرمان الهی وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا ٱسۡتَطَعۡتُم مِّن قُوَّةٖ و تأکیدات فرمانده معظم کل قوا با تأکید بر قوی شدن نیرو‌های مسلح است و در این راستا تلاش را ادامه می‌دهیم.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۱۹۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۰     ساعت: ۱۱ : ۲۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024