صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

عضو مجلس خبرگان: انتظاری جز دشمنی از آمریکا نداریم

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکا شر مطلق است، گفت: تجربه نشان داده است هر راهی که منتهی به آمریکا شود بن بست است و از دشمنان نباید انتظاری جز دشمنی داشت.

آیت‌الله کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با مهر، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در وین اظهار داشت: آمریکا برجام را نقض کرد و از آن بیرون آمد و راه حل برخورد با این شرایط این است که آمریکا به برجام برگردد و به جای تاکید بر جایگاه و نقش آمریکا در برجام، راه حل ساده رفع تحریم از سوی آمریکا است.

وی تاکید کرد: البته ما به مذاکرات دلخوش نیستیم و به آمریکا نیز اعتماد نداریم. آمریکا نشان داده است از هر راهی که می‌تواند به امنیت، اقتصاد و ملت ایران ضربه می‌زند و دشمنی می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما همزمان با رفع تحریم‌ها از طریق مذاکرات وین دنبال خنثی کردن تحریم‌ها نیز هستیم، تصریح کرد: تجربه نشان داده است هر راهی که منتهی به آمریکا شود بن‌بست است. آمریکا شر مطلق است و طبق گفته امام خمینی (ره) شیطان بزرگ و طاغوت اکبر است و از دشمنان نباید انتظاری جز دشمنی داشت.

کعبی خاطرنشان کرد: اگر آمریکا رفع تحریم‌ها را در دستور کار خود قرار دهد مذاکرات وین نتیجه بخش خواهد بود اما مذاکرات وین متوقف به آمریکا نیست و کشورهای مختلف نباید مسیر خود و مسیر برجام را به آمریکا گره بزنند.

وی در پایان اضافه کرد: آمریکایی‌ها تاکنون در محاسبات خود بسیار غلط عمل کردند و در آینده نیز انتظار نداریم که درست عمل کنند.

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۲۰۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱     ساعت: ۱۲ : ۲۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024