صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بیادی: اندازه ستون خیمه مدیریتی دولت کوتاه برداشته شده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیس جمهور باید باور داشته باشد که بسیاری از نیروهای مجرب و متعهد وجود دارند که به راحتی و بدون دغدغه‌های سیاسی می‌توان از وجود آنان بهره‌های خوبی برد.

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا در مصاحبه ایلنا، در مورد مطرح شدن مجدد موضوع تغییر کابینه و اینکه آیا تغییرات کابینه به حل مشکل اقتصادی کمک کند، گفت: یکی از مشکلات اساسی دولت‌های گذشته و حال این است که فاصله بین شعار و گفتار نسبت به عمل بسیار زیاد است به همین دلیل یک شکاف جدی در نتیجه عملکرد مدیران بوجود آمده که اعتماد عمومی مردم را خدشه‌دار کرده است لذا افرادی با تفکرهای خاص و بدون در نظر گرفتن اهداف و برنامه‌های استراتژیک منصوب می‌شوند که این افراد شاید باسواد باشند اما قدرتمند نیستند و خیلی زود تحت‌الشعاع مسائل جناحی و سیاسی قرار می‌گیرند و خروجی عملکرد آنان بدون خاصیت و بدون نتیجه خواهد بود.

وی افزود: شایان ذکر است، به همان اندازه که در توسعه آموزش نیروی انسانی مخصوصا جوانان موفق بوده‌ایم، به همان اندازه در ضایع کردن افراد متجرب و کاردان ناموفق بوده‌ایم و در این موضوع فرقی بین دولت گذشته و حال در مورد عدم بالا رفتن رضایت و مشارکت عمومی مردم نیست و شاید یکی از دلایل این معضل وجود باندهای متصل به قدرت، ثروت و افراد نفوذی باشد که متاسفانه دولت و رییس‌جمهور محترم گرفتار مشکلات این افراد و باندها هستند.

بیادی همچنین گفت:  هرچه زودتر این ترمیم صورت نپذیرد آسیب‌های جدی به دولت و مردم وارد خواهد شد. رئیس جمهور باید باور داشته باشد که بسیاری از نیروهای مجرب و متعهد وجود دارند که به راحتی و بدون دغدغه‌های سیاسی می‌توان از وجود آنان بهره‌های خوبی برد. بنده تعجب می‌کنم که آقای رئیسی در این چند ماه خلاف شعارها و وعده‌های خود به مردم عمل کرده فکر می‌کنم شاید علت این باشد که اندازه ستون خیمه مدیریتی دولت کوتاه برداشته شده و از افراد قدرتمند و شجاع و فکور خبری نیست.

 

منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۷۵۴
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۱۹     ساعت: ۲۰ : ۵۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024