صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آیا اصلاح نزولی بازار رمزارز ها فرصتی برای خرید است؟

قیمت بیت کوین به زیر ۶۰ هزار دلار سقوط کرده و به پایین‌ترین سطح در سه هفته اخیر رسیده است. بازار رمزارز ها با فشارهای فروش گسترده‌ای مواجه هستند. نگرانی‌ها از اعمال مالیات در آمریکا و همچنین سختگیری‌های دولت چین در بازار کریپتوکارنسی ها عامل اصلی جریانات ریسک گریزی در بازار است.

قیمت بزرگ‌ترین رمزارز دنیا (BTC) برای چهارمین روز متوالی سقوط کرده است. قیمت اتر هم به محدوده 4110 دلاری سقوط کرده که پایین‌ترین سطح قیمتی از 28 اکتبر است. رمزارز های برتر بازار حداقل در هفت روز گذشته 10 درصد سقوط کرده‌اند.


از دید استراتژیست تکنیکال Fundstrat، اصلاح جزئی در بازار رمزارز ها فرصت خوبی برای خرید ایجاد کرده و نسبت ریسک به ریوارد معاملات منطقی است. او انتظار دارد که قیمت بیت کوین بین محدوده 57 تا 59 هزار دلاری با حمایت مواجه شود. بازار رمزارز ها عملکرد خوبی در سال 2021 داشته است، اما نگرانی‌ها از دریافت مالیات در آمریکا بر بازار فشار می‌آورد. دولت بایدن برای تأمین مالی سرمایه‌گذاری‌ها در زیرساخت‌ها می‌خواهد از تراکنش‌های بالای 10 هزار دلار رمزارز ها مالیات دریافت کند. چین هم به سختگیری‌ها در رابطه با صنعت کریپتوکارنسی ها ادامه می‌دهد.

 

منبع: آخرین خبر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۹۹۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۳۰     ساعت: ۹ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024