صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

سامسونگ یکه تاز فناوری

با وجود شیوع بیماری کرونا بسیاری از برندها یا تولیداتشان و یا تبلیغاتشان را کاهش دادند اما در این میان مجموعه هایی بودند که یکه تاز پیش رفتند و از هر نوع ترسی در ارتباط با کرونا سرباز زدند.

مکرمه صدیق، شرکت سامسونگ یکی از این مجموعه ها بود که فناوری های جدیدی به مجموعه خود اضافه کرد و علاوه بر اینکه وسایل الکترونیکی را تولید می کرد حتی به وسایل آشپزخانه هم ورود کرده و گامی دیگر در حوزه الکترونیکی برداشت.
شاید قسمتی از زمان در مقابل دیگر برندها رو به افول می رفت اما با توجه به شرایط خوب و مدیریت مدیران کار بلد آن سیر صعودی را در مقابل مخاطبان خود در پیش گرفت.
اتفاقا این بار خبری در خصوص گوشی هوشمند سامسونگ منتشر شد که باز به این برند بالیدیم که توانسته همچنان جایگاه خود را حفظ کند.
سامسونگ در ماه آگوست جایگاه نخست پرفروش‌ترین سازنده گوشی هوشمند را به دست آورد یعنی با وجود شیوع بیماری کرونا سامسونگ توانسته است در ماه آگوست جایگاه خود را در صدر فهرست فروشندگان گوشی‌ هوشمند حفظ کند .
خود شرکت سامسونگ الکترونیکس نظرشان این است که سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است.

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۳۱۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۱/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024