صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آرزوی بلندقدترین ورزشکار جهان چیست؟

بازیکن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان از آرزوی خود در بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت.

مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در بازی‌های پارالمپیک توکیو خوش درخشیده است. سایت بازی‌های توکیو 2020 با انتشار مصاحبه‌ای از این بازیکن به تمجید از عملکرد او پرداخت.
سایت توکیو 2020 در این باره نوشت: مهرزاد در سال 2011 عضو تیم والیبال نشسته شد. یک مربی بعد از برنامه تلویزیونی و شناخت پتانسیل او، استعداد مرتضی را با توجه به قد بلندش شناسایی کرد. بعد از بازی در باشگاه‌های متعدد او به تیم ملی فراخوانده شد و در بازی‌های پارالمپیک ریو به میدان رفت.
وی با 2 متر و 46 سانتی‌متر دومین فرد بلندقد دنیا و بلندقدترین ورزشکار تاریخ پارالمپیک محسوب می‌شود. مهرزاد بعد از تصادف در سن 15 سالگی یا روی ویلچر بوده و یا با عصا راه می‌رود.
مهرزاد در این باره گفت: به خاطر قد بلندم 5 سال خانه نشین بودم تا اینکه به یک برنامه تلویزیونی و پس از آن به تیم ملی والیبال نشسته دعوت شدم.
این بازیکن به تیم ملی کشورش در بازی‌های ریو کمک کرد تا فینالیست شود.
مرتضی مهرزاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود یادآور شد: قبل از اینکه والیبال نشسته را شروع کنم مردم وقتی مرا می‌دیدند از تعجب دهان‌شان باز می‌ماند اما بعد از ورزش و کسب مدال طلای پارالمپیک 2016 مردم از اینکه مرا می‌بینند خوشحال هستند و با من عکس سلفی می‌گیرند.
ملی پوش والیبال نشسته کشورمان خاطرنشان کرد: ورزش برای کسانی که آسیب دیده‌اند بسیار حیاتی است. من خجالتی بودم و با کسی حرف نمی‌زدم. وقتی هم تیم‌ملی رفتم در ابتدا می‌ترسیدم حرف بزنم اما هم تیمی‌هایم حمایت کردند. تمام آرزوی من این است بار دیگر روی سکوی قهرمانی المپیک بایستیم.

 

منبع: خبر ورزشی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۲۷۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۳     ساعت: ۱۲ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024