صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حمایت از سولسشر مساوی است با بلاک!

منچستریونایتد در ادامه روند ناامید کننده خود با نتیجه ۴-۲ برابر لسترسیتی شکست خورد.

پیش از وقفه بازی‌های ملی منچستر یونایتد دو شکست تلخ را تجربه کرد. شیاطین سرخ ابتدا در جام اتحادیه مقابل وستهام شکست خوردند تا حذف تلخ و زودهنگامی از این رقابت ها داشته باشند. چند روز بعد یونایتد در لیگ برتر انگلیس نیز مقابل استون ویلا شکست خورد تا تیره روزی های این تیم ادامه پیدا کند.
با این حال منچستر یونایتد امیدوار بود که بعد از وقفه بازی‌های ملی فرم خوب خود را به دست آورده و دوباره به کورس قهرمانی بازگردد اما آنها امروز با یک سد محکم به نام لسترسیتی روبرو شدند. در واقع تیم برندان راجرز موفق شد با ارائه یک نمایش برتر با نتیجه 4-2 بر یونایتد غلبه کند تا انتقادات از تیم اوله گنار سولسشر اوج بگیرد.
در مسابقه امروز این منچستر یونایتد بود که شروع بهتری داشت و توسط میسون گرینوود به گل برتری دست یافت. با این حال یوری تیلمانس خیلی زود توانست برای لستر گل تساوی را به ثمر برساند. در نیمه دوم بازی متعادل دنبال می شد تا این که لستر موفق شد در دقیقه 78 توسط سویونجک گل برتری را به ثمر برساند.
اما تنها چهار دقیقه بعد منچستر یونایتد موفق شد گل تساوی را توسط مارکوس راشفورد به ثمر برساند. این اما پایان کار نبود و فقط یک دقیقه بعد لستر دوباره از حریف خود پیش افتاد؛ جایی که جیمی واردی دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و در لحظات پایانی بازی نیز پاتسون داکا تیر خلاص را به یونایتد زد تا لستر به پیروی پر گل 4-2 دست پیدا کند.


این شکست باعث شد لسترسیتی بالاخره در سه مسابقه متوالی برابر منچستر یونایتد به پیروزی دست پیدا کند. همچنین شکست امروز شیاطین سرخ باعث شد که به رکورد 29 بازی بدون شکست تیم اوله گنار سولسشر در مسابقات خارج از خانه پایان داده شود.
اما قابل پیش‌بینی بود که شکست در مسابقه امروز انتقادات را نسبت به سرمربی نروژی یونایتد افزایش دهد. هواداران این تیم امیدوار بودند که با اضافه شدن ستاره‌های بزرگی نظیر کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو این تیم در قامت یک مدعی ظاهر شود اما آنها حداقل تا به اینجای فصل هرگز اینگونه ظاهر نشده اند.
در اینجا واکنش برخی هواداران به شکست امروز منچستر یونایتد را می‌خوانید.

هر کس از اوله گنار سولسشر دفاع کند، سریع بلاکش می کنم.
 
اگر امروز اوله  گنار سولسشر برکنار نشود، باید فراموش کنیم که این اتفاق به این زودی ها رخ دهد.

اوله گونار سولسشر مربی درجه یک جهانی است که هواداران متحد باید بدون توجه به نتایج اخیرشان از او حمایت لازم را بکنند. (تمسخر یکی از هواداران تیم های رقیب)

هر مربی دیگری بهتر از اوله گونار سولسشر عمل می کند. منچستریونایتد شبیه یک تیم پیش فصل است.
اوله گنار سولسشر، داری باعث میشی از فوتبال متنفر بشم.

 

 

 


منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۷۳۰
تاریخ: ۱۴۰۰/۷/۲۵     ساعت: ۷ : ۵۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024