صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

جورجینیو: در رای‌گیری توپ طلا به خودم رای می‌دهم

جورجینیو، ستاره تیم ملی ایتالیا، می‌گوید در نظرسنجی توپ طلا خودش را انتخاب می‌کرده تا از داشتن حداقل یک رای مطمئن باشد.

جورجینیو پس از پشت سر گذاشتن سالی موفق و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا با چلسی به همراه جام ملت‌های اروپای 2020 با تیم ملی ایتالیا، یکی از مدعیان اصلی دریافت توپ طلای 2021 است.
با این حال او معتقد است که لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی نیز جز مدعیان اصلی کسب این جایزه ارزشمند هستند، هرچند کوین دی بروین از منچسترسیتی نیز جز انتخاب‌های او قرار دارد.
این جایزه معمولا در سال‌های اخیر به بازیکنانی با تفکرات هجومی اهدا شده اما انتخاب جورجینیو به عنوان هافبک دفاعی نشان دهنده تاثیری است که او در موفقیت تیم باشگاهی و تیم ملی کشورش داشته است.
جورجینیودر گفتگو با ESPN برزیل اظهار داشت:« اگر خودم به خودم رای ندهم، پس چه کسی به من رای خواهد داد من می‌خواهم حداقل یک رای داشته باشم! شوخی می‌کنم. من باور دارم که انتخابم کوین دی بروین است، به خاطر تمام کارهایی که انجام داده و فوتبال زیبایی که در سال‌های اخیر به نمایش گذاشته است. تماشای بازی او برای تمام کسانی که فوتبال را دوست دارند لذتبخش است چون او فوتبال را درک می‌کند و بازیکنی با هوش بالای میانگین عادی است.»
این ستاره برزیلی الاصل در ادامه درباره نقش مادرش در دوران حرفه‌ای خود گفت:« من حتی وقتی این خاطرات را به یاد می‌آورم تمام موهای بدنم راست می‌شوند. فکر کردن به او در این لحظات حس بسیار خاصی است. متاسفانه او پس از فینال لیگ قهرمانان به برزیل رفت و نتوانست برای رقابت‌های یورو به انگلیس برگردد چون با توجه به قوانین قرنطینه چنین چیزی ممکن نبود. او بسیار ناراحت بود که نتوانست به اینجا برگردد.»

 

 


منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۸۰۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۸     ساعت: ۱۵ : ۳۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024