صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

باز هم انتقاد نماینده عضو پایداری از «بی‌عرضگی مسئولان»

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکلات امروز پدیده مانند یک بیماری باید ریشه‌یابی شود، گفت: بی عرضگی مسئولان باعث شده که سپاهان از مجموعه فولاد خواف اسپانسر گرفته چرا این پتانسیل برای تیم استان به کار نرود؟

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر شب گذشته در گفت‌وگو تلویزیونی شبکه استانی خراسان رضوی با موضوع تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اظهار کرد: باید به عقب تر برگردیم و ببینیم چرا وضعیت ورزش خراسان این شکلی شده است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاهی دعواهایی صورت می‌گیرد که رسانه به آن دامن می‌زند و اصل موضوع گم می‌شود، خاطرنشان کرد: ما در خیلی از رشته‌ها سرآمد بودیم امروز ببینید در مسابقات داخلی و خارجی سهم ما چقدر است؟
وی افزود: باید ظرفیت نیروی انسانی خود را ببینیم، ورزشکاران توانمندی داریم اما چیزی که ضعف داشتیم مدیریت است که نتوانسته از نیروهای موجود بهره‌برداری کند در هیچ جا هواداران پرشور مشهدی را نداریم.
پژمان‌فر تصریح کرد: در مجموعه ورزش خراسان رضوی مدیریتی کلان که مسائل ورزش استان را سروسامان دهد نداریم، در تمامی باشگاه‌ها مشکلات وجود دارد؛ وقتی مدیر ما با تیم هیچ ارتباطی ندارد این موضوعات پیش می‌آید بازیکنان حرف داشتند اما کسی حرف‌های آن‌ها را نشنیده است.
چرا یک کارخانه در خراسان رضوی اسپانسر یک تیم اصفهانی شده است؟
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی‌عرضه‌گی مسئولان باعث شده که تیم سپاهان از مجموعه فولاد خواف اسپانسر گرفته است، عنوان کرد: چرا این پتانسیل برای تیم استان به کار نرود؟
وی متذکر شد: ما خودمان قانون را بلدیم، چه کسی گفته کسی به جای دیگر کمک کند، به تیم ما نمی‌تواند کمک کند؟ این همه تیم که در کشور اداره می‌شود از کجا تامین می‌شود؟ همه تأمین آن‌ها از همین بخش خصوصی است.
پژمان‌فر با اشاره به اینکه مردم شرق کشور به تیم پدیده تعلق خاطر دارند، تبیین کرد: بخشی از تماس‌های ما از سوی طرفداران پدیده در سیستان و بلوچستان و گرگان است، قطعا موسسات اقتصادی این استان‌ها می‌توانند اسپانسر این تیم یاشند اگر ارتباط برقرار شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسائل نباید به مردم کشیده شود که مالکش کیست و چه می‌کند، از روز اول که تیم واگذار شد در کنار تیم بودم مالک تیم از تیم منافع برده و تنها هزینه نکرده است.
وی با بیان اینکه مردم یک نماینده در لیگ برتر دارند و این نماینده مهم‌تر از نامش حضورش در لیگ برتر است، تکمیل کرد: حق مردم شرق کشور و استان امتداد حضور این تیم در لیگ برتر است.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۸۱۱
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۸     ساعت: ۱۵ : ۲۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 26 2024