صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور

استقلال در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید از تراکتور میزبانی کند.

در‌چارچوب بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت 18 امشب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم تراکتور رده هفتمی خواهد بود.
تراکتور لیگ را با شکست شوکه کننده مقابل گل گهر سیرجان شروع کرد و در هفته گذشته موفق شد با نتیجه سه بر صفر در خانه صنعت نفت آبادان به برتری دست پیدا کند تا اکنون در دومین بازی خارج از خانه حریف استقلال باشد.
تراکتور طی چند فصل گذشته در هفته‌های ابتدایی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی نشان داده اما تا پایان راه مسیر آنها به کسب جام ختم نشده که از این روز این فصل فیروز کریمی و دستیارانش تلاش خواهند کرد تا به این طلسم پایان بدهند.
از تیم استقلال پس از برتری مقابل هوادار در تهران و ذوب آهن در اصفهان در بازی خانگی انگیزه زیادی برای سومین برد و همینطور کلین شیت پیاپی دارد تا با فرهاد مجیدی در همین هفته‌های ابتدایی خودش را مدعی عنوان قهرمانی نشان بدهد.
آنطور که مجیدی پیش از بازی اعلام کرد در حال حاضر این تیم مصدومی ندارد و حتی سیدحسین حسینی که برابر ذوب آهن دچار آسیب دیدگی شد برای مسابقه امروز در دسترس است. همچنین آنها امروز محرومی هم ندارند.
بعد از حضور سبحان خاقانی در اردوی تیم امید، در بازی گذشته فرهاد مجیدی از کوین یامگا به عنوان جانشین او در ترکیب اصلی استفاده کرد و همچنین مهدی مهدی‌ پور به عنوان جایگزین زیبرنیک نفس در زمین بهره برد.
با توجه به عملکرد مناسب استقلال با کسب شش امتیاز از دو بازی ضمن دو کلین شیت، بعید به نظر می‌رسد که ترکیب اصلی دچار دگرگونی شود و قابل پیش بینی است که ترکیب مقابل ذوب آهن مجددا برای کسب هماهنگی بیشتر برابر تراکتور قرار بگیرند.
بدین ترتیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور به شرح زیر است:
سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، وریا غفوری، کوین یامگا، ارسلان مطهری و امیر حسین حسین‌زاده

 

منبع: ایلنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۸۱۲
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۸     ساعت: ۱۵ : ۲۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024