صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

شهر خودرو به مصاف پرسپولیس می‌رود

قرار است از فردا اردوی تدارکاتی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان به میزبانی تهران آغاز شود.


4 هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم در بحرانی‌ترین وضعیت ممکن برای شهر خودرو گذشت، چرا که آن‌ها تنها هفته اول موفق به تساوی مقابل آلومینیوم شدند و سپس مقابل مس بازی نکردند و مغلوب نفت مسجدسلیمان و هوادار تهران شدند تا با 1 امتیاز در قعر جدول به تعطیلات فیفادی بروند.
این نتایج باعث شد تا برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای آمادگی بیشتر بازیکنان شهر خودرو صورت بگیرد، اردوی تدارکاتی در تهران و انجام دو بازی دوستانه با تیم‌های مدعی لیگ برتر، برنامه‌ریزی بود که کادرفنی شهر خودرو برای تعطیلات دو هفته‌ای فیفادی انجام داد.
قرار است از فردا (چهارشنبه) اردوی تیم فوتبال شهر خودرو خراسان در تهران آغاز شود و پنجشنبه 20 آبان در اولین مسابقه تدارکاتی، شاگردان اکبر میثاقیان به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت؛ بعد از این مسابقه قرار است شنبه 22 آبان هم دیدار دوستانه دیگری برای عنابی‌پوشان مشهدی برگزار شود و با هماهنگی‌های انجام شده، این تیم به مصاف پرسپولیس و شاگردان یحیی گل‌محمدی خواهد رفت.
گفتنی است تیم شهر خودرو خراسان در هفته پنجم لیگ برتر، باید پنجشنبه 27 آبان در مشهد و ورزشگاه امام رضا(ع)، از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی کند.

 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۶۹۰۲
تاریخ: ۱۴۰۰/۸/۱۸     ساعت: ۱۶ : ۱۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
  • ١٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 19 2024