صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دیبالا و یوونتوس به آخر خط رسیدند؟

به نظر می‌رسد که بحران ایجاد شده در قضیه تمدید قرارداد پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی، با باشگاه یوونتوس جدی است.

قرارداد دیبالا با باشگاه یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید این قرارداد نیست.
این بازیکن آرژانتینی چند ماه قبل بر سر امضای قراردادی با مدیران این باشگاه به توافق رسیده بود و گفته می‌شد دستمزد در نظر گرفته شده برای او در این توافق هشت میلیون یورو در سال به علاوه دو میلیون یورو پاداش بوده است.
با این حال شرایط در هفته‌های اخیر به شکل عجیبی تغییر کرد و انجام هرگونه مذاکره‌ای تا ماه فوریه یا مارس به تعویق افتاد.
هرچند ممکن است این اقدامی ریسکی برای یووه باشد، چرا که دیبالا پس از پایان قراردادش در 30 ژوئن بازیکن آزاد است و بر اساس قوانین می‌تواند از همین حالا مذاکراتش را با هر تیمی آغاز کرده و حتی پیش قراردادی نیز به امضا برساند.
دیبالا پس از گلزنی در دیدار این هفته برابر اودینزه خوشحالی نکرد تا به نوعی رضایتی‌اش از شرایط فعلی را به وضوح نشان دهد. او به جای خوشحالی به سکوهای ورزشگاه خیره شد، جایی که پاول ندود و مائوریتزیو آریوابنه در آنجا حضور داشتند.
او همچنین پس از بازی در گفتگو با DAZN تایید کرد که یووه از او خواسته تا مذاکرات را تا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به تعویق بیاندازد.
حالا اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده که یوونتوس تصمیم گرفته پیشنهاد قبلی‌اش را به صورت کامل پس بگیرد و پیشنهاد جدیدی که ارائه کرده با دستمزدی بسیار پایین‌تر نسبت به توافق قبلی است.
دلیل این اتفاق این است که مدیران این باشگاه متوجه شدند که این بازیکن پیشنهاد هنگفت و قابل توجه دیگری از سایر باشگاه‌ها دریافت نکرده و امیدوار هستند که به این شکل بتوانند او را وادار به پذیرش همین پیشنهاد کنند.
در این خبر همچنین به این نکته اشاره شده که یوونتوس آماده است تا در صورت عدم پذیرش این پیشنهاد از سوی دیبالا، ریسک جدایی او به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرد.

 

 


 

منبع: ورزش 3

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۲۳۴
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۹     ساعت: ۱۳ : ۵۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
  • ١٥ شوال ١٤٤٥
  • Apr 24 2024