صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

فرهاد، قایدی را می‌خواهد، مهدی چطور؟

نام مهدی قایدی برای هواداران استقلال در هر حال جذاب است. حتی اگر این بازیکن بعد از جدایی محبوبیتش را تا حدی از کف داده باشد و دلخوری‌هایی به وجود آورده باشد.

به هر حال مهدی قایدی بازیکنی است که از نظر فنی می‌تواند به استقلال کمک کند و حتی اگر بعد از به جا گذاشتن آن خاطرات تلخ در زمان جدایی‌اش از محبوبیتش کاسته شده باشد، این قابلیت را دارد که در کمترین زمان ممکن با گلزنی‌های دوباره در ترکیب استقلال خود را به مرد اول این باشگاه تبدیل کند.

بازگرداندن مهدی قایدی به استقلال ولو به‌عنوان بازیکن قرضی، موضوعی است که فرهاد مجیدی نیز به آن فکر می‌کند و هر قدر هم که هواداران استقلال از رفتار این بازیکن در گذشته دلخور باشند اما مجیدی می‌داند که این دلخوری ابدی نخواهد بود. مضاف بر آن مهدی به حدی بازیکن بااستعدادی هست که بتواند دوباره همان مرد تأثیرگذار در خط آتش باشد و جایگاه رفیعی را در دل آبی‌دلان باز کند.
مجیدی از هفته‌ها قبل ماجرای بازگرداندن قایدی را دنبال کرده و با اینکه در روزهای اخیر شنیده شد که این بازیکن قصد دارد به لیگ ستارگان قطر ملحق شود اما سرمربی استقلال بواسطه روابطی که با اماراتی‌ها دارد چشم به بازگرداندن این بازیکن دوخته است.
قایدی اکنون بازیکن رسمی باشگاه الاهلی امارات است و تا 5 سال دیگر اگر بخواهد به هر تیمی برود باید رضایتنامه باشگاه الاهلی امارات را داشته باشد. این باشگاه اماراتی مبلغ قابل توجهی برای آزاد‌سازی قایدی در نظر گرفته و آخرین آمارهایی که از درخواست باشگاه اماراتی منتشر شد عدد 5/2 میلیون دلار را نشان می‌داد که بدون شک پرداخت چنین مبلغی در توان باشگاه استقلال نیست.
با این حال شاید ارتباطاتی که فرهاد مجیدی با باشگاه الاهلی دارد نتیجه دهد و سرمربی‌ آبی‌ها بتواند زمینه بازگشت این بازیکن را به ترکیب استقلال فراهم کند.
بدون شک اگر قایدی هم چراغ سبز نشان دهد بازگشتش به استقلال دور از ذهن نخواهد بود اما مسأله این است که مهدی تا به امروز هیچ واکنش رسمی نسبت به بازگشت به استقلال از خود نشان نداده و پاسخگویی درباره آینده کاری‌اش را فعلاً مسکوت نگه داشته است. این سکوت شاید نشانه‌ای از بی‌میلی باشد و شاید هم قایدی قصد دارد در فضایی آرام و به دور از استرس بخوبی درباره آینده کاری‌اش فکر کند و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرد.
به هر حال ماجرای قایدی و استقلال با خبری که اخیراً از سوی اماراتی‌ها مبنی بر تمایل فرهاد برای بازگرداندن این بازیکن منتشر شده وارد فاز تازه‌ای شده‌ است اما باید توجه داشت که خواست شماره 10 سابق نیز مسأله مهمی است و باید دید که قایدی بعد از مشورت با اطرافیانش بخصوص همسرش که تأثیر بسیاری در سرنوشت او دارد، چه استراتژی را برای ماه‌های مانده تا شروع جام جهانی فوتبال اتخاذ خواهد کرد.


منبع: ایران ورزشی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۹۰
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۹     ساعت: ۱۰ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024