صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ساعت هوشمند Poco Watch ششم اردیبهشت معرفی خواهد شد

پیش از این چندین گزارش ادعا کرده بودند که کمپانی پوکو درحال کار بر روی اولین ساعت هوشمند خود است. امروز، این شرکت تأییدیه رسمی منتشر کرد مبنی‌بر اینکه اولین محصول AIoT خود، POCO Watch، در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) معرفی خواهد شد. در همین زمان، Digit India با همکاری OnLeaks شماری از تصاویر مربوط به طراحی ساعت هوشمند POCO Watch را در فضای وب به‌اشتراک گذاشتند.

ساعت هوشمند Poco Watch
تصویر تیزر منتشرشده توسط شعبه فیلیپین پوکو نشان می‌دهد که اولین ساعت هوشمند این شرکت به صفحه‌نمایش مربعی مجهز خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این برند ممکن است برخی از ویژگی‌های بیشتر POCO Watch را تا پیش از معرفی، به‌صورت رسمی تأیید کند.

POCO Watch دارای صفحه‌نمایش 1.6 اینچی AMOLED با گوشه‌های کمی خمیده بوده و وضوح 360 در 320 پیکسل را ارائه می‌دهد. همچنین یک دکمه ناوبری در لبه سمت راست دستگاه دیده می‌شود.

ساعت هوشمند POCO ویژگی‌های تناسب‌اندام مانند ردیابی ضربان قلب و ردیاب اکسیژن خون (SpO2) را به‌همراه خواهد داشت. باتری این دستگاه نیز 225 میلی‌آمپرساعتی و وزن آن حدود 31 گرم می‌باشد. Poco Watch همچنین هوشمند وعده مقاومت در برابر آب تا 5ATM را ارائه می‌دهد. تا آنجا که به ابعاد مربوط می‌شود، سایز این ساعت 39.1×34.4×9.98 میلی‌متر خواهد بود.

این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی، آبی و عاجی عرضه شده و به‌نظر می‌رسد که مجهز به بند سیلیکونی است. متأسفانه اطلاعاتی از قیمت Poco Watch در دسترس نیست. بااین‌حال، به‌سادگی می‌توان متوجه شد که احتمالا ساعت POCO یک نسخه تغییرنام‌یافته از Redmi Watch 2 خواهد بود. ساعت ردمی درحال‌حاضر از قابلیت اتصال GPS پشتیبانی می‌کند؛ بااین‌حال، افشای اطلاعات POCO Watch مشخص نمی‌کند که آیا این ساعت نیز از GPS پشتیبانی می‌کند یا خیر.

در اخبار مرتبط، رویداد آتی معرفی POCO Watch همچنین میزبان رونمایی از POCO F4 GT، یک گوشی هوشمند پرچمدار متمرکز بر بازی نیز خواهد بود. این گوشی دارای مشخصات کلیدی مانند صفحه‌نمایش 6.67 اینچی +OLED FHD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 120 واتی می‌باشد. البته، خود F4 GT نیز یک نسخه تغییرنام‌یافته از گوشی هوشمند Redmi K50 Gaming خواهد بود.

نظر شما پیرامون معرفی ساعت هوشمند POCO Watch و همچنین گوشی POCO F4 GT در رویداد آینده برند زیرمجموعه‌ی شیائومی چیست؟

 

منبع: ترنجی

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۵۴۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۴     ساعت: ۳ : ۳
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024