صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ماسک: مسدودی اکانت ترامپ در توییتر را لغو می‌کنم

ایلان ماسک می‌گوید زمانی که قرارداد خرید توییتر را تکمیل کند، مسدودی دسترسی دونالد ترامپ به شبکه اجتماعی توییتر را لغو خواهد کرد. رئیس جمهور قبلی آمریکا اوایل سال ۲۰۲۱ به دلیل نقض مکرر قوانین به‌صورت دائمی از استفاده از این پلتفرم محروم شد.

مدیرعامل تسلا در مصاحبه‌ای ویدیویی در کنفرانسی مربوط به صنعت خودرو که توسط فایننشال تایمز برگزار شده بود، گفت مسدودی دائمی اکانت ترامپ را لغو می‌کند. او ادامه داد: «باور دارم که مسدودسازی دسترسی دونالد ترامپ درست نبوده است. فکر می‌کنم این اقدام اشتباه بوده. این کار حس بیگانگی را در کشور افزایش داد و باعث نشد دونالد ترامپ تریبون خود را از دست بدهد. فکر می‌کنم تصمیم توییتر از نظر اخلاقی یک تصمیم بد و فوق‌العاده احمقانه بود.»

جک دورسی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل سابق توییتر هم به‌تازگی در توییتی به‌صورت ضمنی به همین موضوع اشاره کرد و نوشت: «مسدودسازی دائمی افراد شکستی از سمت ماست و فایده‌ای ندارد.» با این حال، دونالد ترامپ قبلا به‌صورت عمومی گفته بود که قصد بازگشت به توییتر را ندارد و ترجیح می‌دهد که در شبکه اجتماعی خودش یعنی Truth Social به فعالیت ادامه دهد.

ایلان ماسک: کارمندان توییتر بیش از حد چپ‌گرا هستند

ماسک همچنین با لحنی مشابه منتقدان اذعان کرد که کارمندان توییتر بیش از به سمت جناح چپ گرایش دارند. او گفت بخشی از این اتفاق تحت تاثیر قرارگیری ساختمان اصلی شرکت در سن فرانسیسکو است که یکی از لیبرال‌ترین شهرهای آمریکا محسوب می‌شود. مدیرعامل اسپیس ایکس افزود: «توییتر باید تعادل بیشتری پیدا کند. این شرکت در حال حاضر به سمت جناح چپ سوگیری دارد.»

افزون بر این، ایلان ماسک اعلام کرد که خرید توییتر در بهترین حالت ظرف دو الی سه ماه آینده تکمیل می‌شود، با این حال او این معامله را تمام‌شده در نظر نگرفته است. دیروز یک شرکت سرمایه‌گذاری مدعی شده بود که ماسک می‌تواند این شبکه اجتماعی را با قیمت پایین‌تری خریداری کند.

 

منبع: دیجیاتو

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۵۷
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۲۶     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024