صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

مدیرعامل و بنیانگذار میلیاردر بایننس: به پول اهمیت نمی‌دهم

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیرعامل میلیاردر بایننس (Binance) که با ثروت ۲۰.۶ میلیارد دلاری، از ثروتمندترین چهره‌ها در دنیای کریپتو محسوب می‌شود، در مصاحبه جدیدی ادعا کرده که به پول اهمیتی نمی‌دهد.

او در مصاحبه‌ای با برنامه Businessweek از بلومبرگ در حالی این اظهار نظر را مطرح کرد که در مورد سقوط ارزش بایننس صحبت می‌کرد. در طول چند هفته گذشته، بازار رمزارزها روند پرنوسانی داشته و ارزش بیت کوین به عنوان برترین توکن دیجیتال، از ماه نوامبر سال گذشته تاکنون، حدود 70 درصد سقوط کرده است.

مدیرعامل بایننس ثروتمندترین در صنعت کریپتو
بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، از زمان تاسیس در سال 2017 تا حد زیادی به دلیل افزایش توجهات کاربران سراسر جهان به ارزهای دیجیتال و همچنین افزایش قیمت توکن‌ها در طول زمان، شاهد رشد بسیار زیادی بوده است.

بایننس آمریکا که اخیرا کارمزد معاملات بیت کوین را حذف کرده بود نیز در طول چند وقت گذشته، رشد بسیار زیادی کرده و ارزش آن به 4.5 میلیارد دلار رسیده است.

تمام این موارد باعث شد تا ارزش دارایی‌های ژائو نیز به طور مشابه افزایش پیدا کند. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، او اکنون حدود 20.6 میلیارد دلار ثروت دارد که با این وجود شصت و ششمین فرد ثروتمند جهان و ثروتمندترین فرد صنعت کریپتو محسوب می‌شود. با این وجود، بایننس و ژائو به دنبال افت شدید ارزش ارزهای دیجیتال و شکست توکن‌های به اصطلاح پایدار مانند TerraUSD ضرر بسیار زیادی کرده‌اند.

پیش از پیچیده شدن شرایط بازار، ثروت ژائو 96 میلیارد دلار تخمین زده شده بود که با این وجود در کنار «مارک زاکربرگ» بنیانگذار فیسبوک و «لری پیج» بنیانگذار گوگل قرار می‌گیرد.

افت شدید ارزش ارزهای دیجیتال، باعث شده تا بسیاری از صرافی‌های این حوزه مانند Coinbase کارمندان خود را از دست بدهند. با این وجود، بایننس آمریکا علاوه بر اینکه کارمزد خود را حذف کرده، تلاش دارد تا استعدادهای برتر این شرکت‌ها را جذب کند و ادعا دارد که این رویکرد برای آینده طولانی مدت مفید خواهد بود.

 

منبع: دیجیاتو

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۸۲۵
تاریخ: ۱۴۰۱/۴/۴     ساعت: ۱ : ۴۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024