صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

حضور یوبی سافت در گیمزکام ۲۰۲۲ تایید شد

بر اساس آخرین خبرها و طبق اعلامیه جدید منتشر شده بعد از عدم حضور پلی استیشن به تایید سخنگوی سونی، حضور یوبی سافت در گیمزکام ۲۰۲۲ قطعی و تایید شد. باید برای اخبار مربوط به معرفی‌های جدید یوبی سافت آماده باشیم. در ادامه با جزییات تکمیلی ما را همراهی کنید.

حضور یوبی سافت در گیمزکام 2022

«یوبی سافت» (Ubisoft) امروز اعلام کرد که برخلاف سایر ناشران بزرگ مانند «نینتندو» (Nintendo)، »اکتیویژن-بلیزارد» (Activision Blizzard)، «تیک-تو اینتراکتیو» (Take-Two Interactive) و «سونی» (Sony) که اخیرا غیبت خود را برای حضور در نمایشگاه بازی‌های آلمان تایید کرده‌اند، در این رویداد شرکت خواهد کرد. نمایشگاه «گیمزکام 2022» (Gamescom 2022) که در تاریخ 2 تا 6 شهریور 1401 (24 تا 28 آگوست 2022) در Koelnmesse کلن آلمان برگزار می‌شود.

با وجود این که یوبی سافت به طور قابل توجهی در تمام نمایشگاه‌های Summer Game Fest غایب بوده‌ است، با این حال مجموعه بزرگی از بازی‌های آینده خود را برای نمایش آماده دارد و به نظر می‌رسد که نمایشگاه گیمزکام 2022 را به عنوان مناسب‌ترین شرایط ممکن برای انجام این کار انتخاب کرده است. بازی‌های معرفی‌شده شامل موارد زیر هستند:

بازی‌های رایگان
The Division Heartland
XDefiant
Ghost Recon Frontline
Project Q

بازی‌های موبایل
The Division Mobile
Rainbow Six Mobile
Assassin’s Creed Mobile

بازی‌های واقعیت مجازی VR
Assassin’s Creed VR
Splinter Cell VR

بازی‌های پرمیوم
The Settlers
بازسازی Prince of Persia: Sands of Time
Assassin’s Creed Infinity
Beyond Good & Evil 2
Star Wars جهان-باز
بازسازی Splinter Cell

بازی‌های احتمالی و در حال توسعه
Assassin’s Creed Rift
دنباله Immortals: Fenyx Rising
بازی 2.5بعدی Prince of Persia
The Crew 3
 
انتظار می‌رود شاهد رونمایی رسمی از بازی جدید Assassin’s Creed Rift در یک رویداد ویژه که قرار است در ماه سپتامبر پخش شود، باشیم. این بازی می‌تواند در این سال مالی (قبل از پایان مارس 2023) در کنار بازی‌هایی که به صراحت توسط یوبی سافت تایید شده‌اند، مانند Avatar: Frontiers of Pandora، Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Skull & Bones منتشر شود. بازی اخیر در حال توسعه در یوبی سافت سنگاپور نیز به نظر می‌رسد در آستانه رونمایی مجدد است که طبق گفته افشاگر معروف «تام هندرسون» (Tom Henderson) ممکن است در ماه جولای اتفاق بیفتد. عنوان Skull & Bones حتی هفته گذشته توسط ESRB برای پلتفرم‌های PC و اکس باکس سری X/S، پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا رتبه‌بندی شد.

شما درباره حضور یوبی سافت در گیمزکام 2022 چه نظری دارید؟ انتظار شما از معرفی‌های پیش رو در این مراسم چیست و مشتاق کدام یک از بازی‌های جذاب مورد علاقه خود هستید؟ برای ما در نظرات بنویسید.

 

منبع: سخت افزار

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۸۹۲
تاریخ: ۱۴۰۱/۴/۸     ساعت: ۱۰ : ۲۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فناوری       زیرسرویس: فناوری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
  • ١٦ شوال ١٤٤٥
  • Apr 25 2024