صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تست کرونای سه نفر از حاضران جشنواره کن ۲۰۲۱ مثبت شد؛ اجبار برای استفاده از ماسک

در حالی که برگزارکنندگان جشنواره کن ۲۰۲۱ از امن بودن برگزاری حضوری و فیزیکی این رویداد اطمینان می‌دادند حالا اعلام شده به طور متوسط روزانه تست کووید سه نفر از حاضران مثبت است.

تجربه برگزاری فیزیکی جشنواره کن 2021 نشان داد کرونا همچنان خطری جدی برای مردم است. بر طبق گزارشات از میان هزاران نفری که هر روز در جشنواره کن تست کرونا می‌دهند به طور متوسط تست سه نفر مثبت اعلام می‌شود که حداقل یکی از آن‌ها از نیرو‌های امنیتی این رویداد سینمایی است.

جشنواره کن که سال گذشته به دلیل بحران اپیدمی لغو شده بود سرانجام از چند روز پیش دوره جدید خود را در جنوب فرانسه با تمهیدات ویژه برای جلوگیری از از انتشار ویروس کرونا آغاز کرده است و میهمانان واکسینه نشده باید تست منفی کرونا ارائه دهند که حداکثر در 48 ساعت گذشته انجام شده است. الزام به انجام تست کرونا مربوط به مهمانان جشنواره کن خارج از اتحادیه اروپا شامل بریتانیا و آمریکا می‌شود، اما با مبتلا شدن عده‌ای شرکت‌کنندگان، از همه حاضران تست کرونا گرفته می‌شود.

بر اساس قوانین دولت فرانسه چناچه تست کرونای فردی مثبت شود، باید 10 روز را قرنطینه سپری کند.

با این حال و با وجود وخامت اوضاع؛ عکس‌ها و ویدئو‌های منتشر شده از جشنواره کن نشان می‌دهد تعداد بالایی از شرکت‌کنندگان از ماسک استفاده نمی‌کنند و بر همین اساس مدیر جشنواره زدن ماسک را اجباری اعلام کرده است.

 

منبع: میزان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۳۹۰۸
تاریخ: ۱۴۰۰/۴/۲۱     ساعت: ۱ : ۵۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
  • ١٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 26 2024