صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

صالح دلدم: بارها جلوی نمایش «منشی مخصوص من» گرفته شد

صالح دلدم تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «منشی مخصوص من» که قرار بود سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه و هم‌زمان با عید فطر در پلتفرم آپرا به اکران آنلاین درآید اما این اتفاق نیفتاد درباره علت این مساله گفت: «منشی مخصوص من» محصول سال ۱۳۹۴ است که مجوز نمایش آن را بارها دریافت کردیم اما هر بار به طریقی جلوی نمایشش گرفته می‌شد و درحال حاضر نیز مشغول مذاکره با ساترا هستیم تا از آن طریق بتوانیم فیلم‌مان را اکران کنیم.

قرار بود «منشی مخصوص من» نوروز 1400 بعد از چندین سال توقیف به صورت آنلاین اکران شود اما به دلیل درگیری‌های ساترا و وزارت فرهنگ و ارشاد بر سر مجوز نمایش فیلم‌ها، این مساله به تعویق افتاد. پس از اینکه مجوز نمایش این فیلم را برای اکران آنلاین عید فطر دریافت کردیم، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی به دلیل بیماری چند روز به مرخصی استعلاجی رفت و یکی از کارکنان او به دستور یکی از تهیه‌کنندگان سینما که در شورای صنفی نمایش هم حضور دارد، جلوی نمایش فیلم را در آن زمان گرفت.
بعد از مدت‌ها دوباره مجوز نمایش فیلم از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد اما ساترا اعلام کرد که باید مجوز نمایش فیلم‌هایی که می‌خواهند به اکران آنلاین دربیاورند صادر کند به همین دلیل درحال مذاکره با ساترا هستیم.
دلدم در پایان درباره علت اکران فیلم در پلتفرم آپرا خاطرنشان کرد: باندبازی و مافیای اکرانی که این روزها گریبان سینما را گرفته به شبکه نمایش خانگی هم رسوخ پیدا کرده است یعنی شما هزینه سنگینی را برای نمایش فیلم انجام می‌دهید و درنهایت هم متضرر می‌شوید. صورت حساب‌های پلتفرم آپرا مشخص است پس تصمیم گرفتیم به آن‌ها اعتماد کنیم.
حسام نواب صفوی، زنده یاد سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، الیزابت امینی، مجید شهریاری، شهرام تیموریان، هاوار قاسمی، صالح دلدم، سپیده ذاکری، سیاوش قاسمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

منبع: صبا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۴۰۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۳۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024