صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

کیلین مورفی از فصل پایانی «پیکی بلایندرز» می‌گوید

کیلین مورفی به تازگی درباره‌ی یک دهه ایفای نقش‌آفرینی خود در نقش تامی شلبی و فصل پایانی پیکی بلایندرز گفت‌وگو کرده است.

به تازگی وبسایت ددلاین با کیلین مورفی در رابطه با ده سال نقش‌آفرینی در نقش تامی شلبی، حس او از اینکه پس از مدتی طولانی قرار است از این نقش فاصله بگیرد و همچنین پایان این سریال، گفت‌وگو کرده است.
.
او در این باره گفت: «من از داستان و کیفیت نویسندگی این فصل بسیار راضی بودم؛ علی‌الخصوص قسمت پایانی. کارگردانی و بازی‌ها بسیار عالی بودند و همه چیز به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده بود. من باید به تیممان نیز ادای احترام کنم. در زمان فیلمبرداری این فصل، ما در اوج دومین قرنطینه‌ی لندن در جریان پاندمی بودیم و در شرایط بسیار سختی کار می‌کردیم. تیم ما فوق‌العاده بودند و من به آن‌ها بسیار افتخار می‌کنم.»
.
و وقتی از او درباره اینکه آیا در نهایت تامی شلبی به رستگاری رسید یا خیر، سیٔوال شد. کیلین مورفی گفت که بینندگان باید در این ارتباط تصمیم بگیرند. او ادامه داد:
.
«من همیشه فکر می‌کنم که این مورد باید توسط مردم قضاوت شود. من نمی‌دانم که آیا بینندگان نیز این مسیٔله را حس کردند یا خیر. به خاطر اینکه من فقط باید حقیقت داستان را بازی می‌کردم و اینکه تامی شلبی در نهایت کجا خود را پیدا کرد، کل مسیٔله‌ی رستگاری یک بحثی است که به دید افراد بستگی دارد.»
.
نقش‌آفرینی کیلین مورفی در سریال پیکی بلایندرز در نقش تامی شلبی، همواره با استقبال گسترده‌ی منتقدان و مردم مواجه شده است و از این شخصیت در کنار شخصیت‌های بزرگی مثل تونی سوپرانو و والتر وایت به عنوان یکی از بهترین شخصیت‌های درام‌های گانگستری یاد می‌شود. وقتی از او درباره این مسیٔله که چه حسی نسبت نقش‌آفرینی در نقش همچین شخصیتی داشته است سیٔوال شد، او گفت:
.
«من واقعاً به خاطر این نقش سپاسگزارم. هنوز هم باورم نمی‌شود که حدود یک دهه از عمر من با این نقش گذشته است. من در این سریال با یکی از بهترین نویسندگی‌هایی که در دوران حرفه‌ایم با آن مواجه شدم را تجربه کردم. با تنی چند از بهترین بازیگرهایی که تا به حال با آن‌ها مواجه شدم، کار کرده‌ام.»


وی ادامه میدهد: «من هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم که نقش شخصیتی را ایفا کنم که بیش از یک دهه دوام بیاورد و همچنین پس‌زمینه و داستان غنی و عمیقی داشته باشد و این دقیقاً همان چیزی است که ما می‌خواستیم که آن‌را خلق کنیم و به روش خودمان این کار را کردیم. در تمام این سال‌ها با کارگردانان و موسیقی‌دان‌های فوق‌العاده‌ای در این سریال همکاری کردیم.»
.
لازم به ذکر است که فصل ششم پایان دنیای فرانچایز پیکی بلایندرز نیست و داستان این سریال قرار است در قالب یک فیلم ادامه پیدا کند و به پایان برسد. انتظار می‌رود که تقریباً تمام بازیگرهای حاضر در این سریال بار دیگر نقش‌های خود را در فیلم مورد اشاره ایفا کنند

 

منبع: گیم فا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۷۷۱
تاریخ: ۱۴۰۱/۳/۲۸     ساعت: ۱۰ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024