صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

دبی جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر اسرائیلی

تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، از زمانی که امارات روابط خود را با تل آویو عادی کرده، دبی جولانگاه قاچاقچیان اسرائیلی شده است.

یک شبکه تلویزیون رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در گزارشی به نقل از یک مقام امنیتی ارشد این رژیم اعلام کرد که بسیاری از قاچاقچیان مواد مخدر و سرکرده‌های سازمان‌های جنایی در فلسطین اشغالی شروع به انتقال فعالیت‌های تبهکارانه خود به امیر نشین دبی کرده‌اند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی تحت عنوان «معاملات مواد مخدر و املاک و مستغلات میلیونی... مجرمان اسرائیلی دبی را کشف کرده‌اند»، به این موضوع پرداخت.

در گزارش مذکور که پایگاه خبری اسپوتنیک آن را نقل کرده، آمده است: «این قضیه قابل پیش‌بینی بود؛ اما الان که زمینه همکاری با امارات برای همه [اسرائیلی‌ها] فراهم شده است، مجرمان اسرائیلی هم بازار اقتصادی بزرگی را در دبی کشف کرده‌اند».

بر اساس این گزارش، رؤسای سازمان‌های جنایی در اسرائیل، کار در دبی را شروع کرده‌اند و افزون در معاملات جهانی مواد مخدر و خرید املاک در دبی شرکت می‌کنند و برخی از آنها با مجرمانی یهودی که در همان اسرائیل زندگی می‌کنند، همکاری دارند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک افسر ارشد پلیس این رژیم که نامش را فاش نکرد، گفت: «این افراد از طریق عواملی که آنها را به امارات فرستاد، کار می‌کنند یا اینکه خودشان برای انعقاد معاملات ده‌ها میلیون دلاری به امارات سفر کرده‌اند».

این افسر صهیونیست گفت: «این مجرمان خود را بازرگانان اسرائیلی می‌خوانند و این واقعیت را پنهان می‌کنند که مجرمانی خطرناک هستند؛ یعنی به ظاهر در مورد خرید املاک، مشارکت در پروژه های غذا و هتل‌داری صحبت می‌کنند اما در واقع از طریق قاچاق مواد مخدر پولشویی می‌کنند».

این منبع تخمین زده است که ده‌ها جنایتکار اسرائیلی در حال حاضر در امارات هستند و پس از جعل هویت خود به عنوان بازرگان، معاملات و  پروژه‌هایی را با شرکت‌های مختلف منعقد می‌کنند.

افسر صهیونیست ادامه داد: «من به همه این مجرمان اسرائیلی پیشنهاد می‌کنم که در معاملات مواد مخدر در دبی مشارکت نکنند، زیرا اگر دستگیر شوند ممکن است سال‌ها به زندان انداخته شوند و اگر صحبت در مورد مقادیر زیادی کوکائین باشد، می‌تواند به اعدام آنها منجر شود».

منبع مذکور در پایان گفته است: ما در حال جمع‌آوری اطلاعات در مورد اسرائیلی‌هایی هستیم که بیش از یک ماه در آنجا کار می‌کنند و در حال پیگرد آنها هستیم تا به آنها یا عوامل آنها دسترسی پیدا کنیم. ما معتقدیم که این جنایتکاران صدها میلیون دلار در دبی پولشویی می‌کنند».

مقام‎های امارات و رژیم صهیونیستی و آمریکا در آگوست گذشته با انتشار بیانیه‌ای از عادی سازی روابط میان «تل آویو» و ابوظبی خبر دادند.

در پی این اقدام امارات، بحرین نیز اعلام کرد که با موضوع عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی موافقت کرده است.

در ماه سپتامبر و طی مراسمی در کاخ سفید، توافق امارات و رژیم صهیونیستی به امضا رسید؛ این اقدام امارات و بحرین برای سازش با رژیم اشغالگر صهیونیستی با واکنش‌ها و انتقادهای گسترده منطقه‌ای و جهانی مواجه شد.

 

منبع: فارس

شناسنامه


کدخبر: ۲۳۶۲۹۴
تاریخ: ۱۳۹۹/۹/۱۸     ساعت: ۱۰ : ۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس:       زیرسرویس:
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
  • ٧ شوال ١٤٤٥
  • Apr 16 2024