صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ربوده شدن ۱۸ نفر در حمله افراد مسلح به روستایی در نیجریه

گروهی از مردان مسلح در نیجریه با حمله به روستای کِکه در استان کادونا، دستکم ۱۸ نفر از روستایی‌ها از جمله ۷ کودک را ربودند.

به گزارش رویترز، گروهی از مردان مسلح در نیجریه با حمله به روستای کِکه استان کادونا واقع شمال این کشور، دستکم 18 نفر از روستایی‌ها از جمله 7 کودک را ربودند.
بر اساس این گزارش، در جریان تشدید موج آدم ربایی ها در بخش‌های مختلف کشور نیجریه، «مالام سلیمان کِکه» از رهبران مردمی روستای ککه امروز با شرکت در یک تظاهرات ضد دولتی در کادونا که در اعتراض به آدم ربایی‌های اخیر در روستاهای این استان تشکیل شده بود، در خصوص حادثه اخیر گفت که مردان مسلح نیمه شب با موتور سیکلت های خود وارد روستا شده و با حمله به خانه‌ها، کودکان و والدین آنها را ربوده و با خود بردند.
وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه هنوز تماسی از جانب آدم ربایان برای دریافت مبلغی در ازای آزادی افراد ربوده شده از روستاییان گرفته نشده، گفت که این وضعیت برای روستاییان غیر قابل تحمل و وحشتناک است.
این در حالیست که مقامات پلیس محلی هنوز هیچ واکنشی به این حادثه نشان نداده و پاسخی نیز به رسانه‌ها ارائه نکرده‌اند.
لازم به ذکر است استان کادونا از جمله چندین استان نیجریه است که هدف بیشترین حملات آدم ربایان قرار دارد. علیرغم تلاش‌های گسترده روستانشینان برای جلوگیری از آدم ربایی، حملات گروه‌های تبهکار به آنها همچنان قربانی می‌گیرد.

 

 

 

منبع: مهر

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۵۳۸۶
تاریخ: ۱۴۰۰/۶/۱۷     ساعت: ۱ : ۵۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • May 03 2024