صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

رژیم صهیونیستی خانه اسیر فلسطینی را منفجر کرد

رژیم صهیونیستی در ادامه اشغالگری ها و جنایات خود در سرزمین های اشغالی، خانه «عمر احمد جرادات» اسیر فلسطینی را منفجر کرد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز (شنبه) به نقل از منابع رسانه ای خبر داد که رژیم صهیونیستی خانه عمر جرادات فلسطینی در بند این رژیم را منفجر کرد.

رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته دستور تخریب خانه «عمر احمد جرادات» اسیر فلسطینی ساکن شهرک «سیله الحارثیه» در غرب جنین را صادر کرده بود.

 به گزارش منابع محلی فلسطینی، صهیونیست ها ابتدا دیوارهای خانه این اسیر فلسطینی را تخریب و سپس با مواد منفجره اقدام به منفجر کردن خانه وی کردند.
 
نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز با پشتیبانی یگان های ویژه، بولدوزر و هواپیماهای شناسایی به شهرک "سیله الحارثیه" در غرب جنین یورش برده اند.

(جرادات) این اسیر فلسطینی از دسامبر سال گذشته به اتهام دست داشتن در عملیاتی که به هلاکت یک صهیونیست در نزدیکی جنین منجر شد، بازداشت شده است. رژیم صهیونیستی دو برادر و مادر این اسیر فلسطینی را هم بازداشت کرده است.
پیش تر نیز منابع محلی از ادامه تخریب خانه های فلسطینیان در قدس اشغالی توسط اشغالگران صهیونیست خبر داده بودند.
رژیم صهیونیستی در عین حال بدون هیچ اعتنایی به مخالفت‌های گسترده بین‌المللی همچنان به ساخت و ساز در سرزمین های اشغالی فلسطین ادامه می‌دهد و تاکنون هیچ اقدام عملی و بازدارنده‌ای به منظور توقف توسعه‌طلبی‌های این رژیم انجام نگرفته است.
شورای امنیت سازمان ملل اواخر سال 2016 با صدور قطعنامه 2334 بار دیگر هرگونه ساخت و ساز رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین را غیرقانونی اعلام و بر ضرورت تخلیه فوری تمامی شهرک‌های صهیونیستی احداث شده در کرانه باختری تاکید کرد.
رژیم صهیونیستی بارها این قطعنامه را نقض کرده و نه تنها شهرک‌سازی را متوقف نکرده، بلکه آن را شدت بخشیده است.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۶۱۸
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۱۷     ساعت: ۱۲ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: بین الملل       زیرسرویس: بین الملل
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
  • ١١ شوال ١٤٤٥
  • Apr 20 2024