صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اطلاعاتی کلیدی از پرچمدار بعدی شیائومی منتشر شد

یک گوشی شیائومی جدید با شماره مدل ۲۲۰۷۱۲۱۲AG در پلتفرم صدور گواهی FCC مشاهده شده تا اطلاعاتی کلیدی از آن افشا شود. این گوشی به احتمال زیاد Xiaomi ۱۲T نام خواهد گرفت.

گوشی شیائومی 12T به احتمال زیاد تا انتهای سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. این دستگاه حال در پلتفرم صدور گواهی FCC مشاهده شده و اطلاعاتی از آن منتشر شده است.

پیش از این مشخص شده بود که گوشی‌های با شماره مدل 22071212AC/G و 22081212C/G در حال ساخت هستند که به مدل‌های جهانی و مخصوص کشور چین گوشی مربوط می‌شوند. 

انتظار داریم که گوشی Xiaomi 12T نسخه‌ای از گوشی Redmi K50S باشد که در کشور چین رونمایی خواهد شد. Redmi K50S Pro نیز قرار است در کشور چین عرضه شود که از خصوصیاتی مشابه با Xiaomi 12T Pro در بازار جهانی برخوردار خواهد بود.



این گوشی به احتمال زیاد در دو مدل دیگر نیز به بازار خواهد آمد که یکی از آن‌ها Xiaomi 12T Pro Hypercharge نام خواهد گرفت. گفته می‌شود که این مدل به شکل اختصاصی برای بازار کشور ژاپن در نظر گرفته شده است.

با مشاهده شدن در پلتفرم FCC، اطلاعاتی از اتصالات گوشی شیائومی 12T منتشر شده است. این گوشی از Wi-Fi 802.11ax و 7 بند 5G برخوردار خواهد بود. از دیگر خصوصیات Xiaomi 12T  می‌توان به مادون قرمز، بلوتوث و GPS اشاره کرد.


این دستگاه قرار است در دو نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار بیاید.

گوشی‌های شیائومی 11T و 11T Pro با تراشه‌های Dimensity 1200 و Snapdragon 888 به بازار آمده‌اند و انتظار داریم که Xiaomi 12T Pro با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شود.

 

منبع: شهر سخت افزار

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۸۷۰
تاریخ: ۱۴۰۱/۴/۶     ساعت: ۵ : ۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024