کد خبر :258186
اخوان بهابادی مدیر عامل همراه اول اعلام کرد :
مشارکت مؤثر شرکت ارتباطات سیار همراه اول در برگزاری دومین جشنواره ملی هنری همام

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دومین جشنواره ملی هنری همام طی نشستی میان مهندس محمدرضا مشهدی دبیر دومین جشنواره ملی هنری همام با مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار همراه اول، نحوه مشارکت و نقش این شرکت در برگزاری جشنواره مورد بررسی توافق قرار گرفت.
در این جلسه دکتر مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار همراه اول  با اشاره به اهمیت مشارکت سازمانها و نهادها ، به نقش مهم آنان در انجام مسئولیت اجتماعی CSR   تاکید کرد. وی حضور شرکت همراه اول در حوزه امور انسان دوستانه را همواره پیشگام دانست و پیشنهاداتی جهت برگزاری هرچه بهتر این همایش ارائه نمود. در همین راستا ایشان توجه به معلولین بویژه در عرصه هنر را به عنوان یکی از مصادیق متعالی در میان آنان ذکر کرد. دکتر اخوان بهابادی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار همراه اول  ضمن حمایت و استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی به عنوان یک عمل خیرخواهانه خواستار توجه هرچه بیشتر مدیران سایر سازمانها و نهادها در توجه به اقشار آسیب پذیر و بویژه معلولین گردید.
در ادامه جلسه دبیر جشنواره ضمن  قدردانی از توجه و حمایت های ارزنده  شرکت ارتباطات سیار همراه اول  با تشریح اهداف این جشنواره آن را در راستای بالندگی و شکوفایی هرچه بهتر معلولین در عرصه اجتماع حائز اهمیت بر شمرد. مهندس مشهدی ارتقاء کیفی و کمی را از ویژگی های برجسته برگزاری این رویداد دانست. وی همچنین توجه به کرامت انسانی و معنوی را به عنوان یکی از اهداف برگزاری این همایش ذکر کرد.
گفتنی است دومین جشنواره ملی هنری همام با معرفی آثار برگزیده در رشته های نقاشی، موسیقی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی با حمایت مؤثر شرکت ارتباطات سیار همراه اول از 5 اسفندماه سالجاری به مدت یک هفته در محل فرهنگستان هنر و برج میلاد تهران و با حضور مسئولین چهره های شاخص فرهنگی ، هنری و اجتماعی برگزار می گردد.