صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اظهار نظر نماینده مجلس درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها

نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی گفت: ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان در تمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.

معصومه پاشایی، نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اظهار کرد: این برای اولین‌بار است که یک نماینده مجلس خانم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کند و این تجربه خیلی خوبی است. خبرنگاران خانم را هم که دیدم بسیار افتخار کردم. باید بستر ورود تماشاگران خانم به ورزشگاه فراهم کنیم چون در یک دهکده جهانی داریم زندگی می‌کنیم و نمی‌توانیم خلاف جریان آب حرکت کنیم.
او اضافه کرد: می‌توانیم جایگاه‌های ویژه را برای بانوان فراهم کنیم و حیف است که همه از این لذت برخوردار نباشند. مشکلی برای حضور من در ورزشگاه نبود چون جایگاه من جایگاهی است که راحت‌تر می‌توانم به ورزشگاه بیایم اما مسوولان باید شرایطی را فراهم کنند که همه بانوان بتوانند وارد ورزشگاه شوند.
نماینده مرند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورود بانوان یکی از مواردی هست که فیفا در حال بررسی آن است و من هم موافق این مساله هستم. امیدوارم تمام دختران ایران عزیزمان در ورزشگاه حضور پیدا کنند. ما می‌توانیم جایگاه ویژه بانوان درتمام ورزشگاه‌ها داشته باشیم و بسترها را برای آیندگان فراهم کنیم.     
وی با بیان این که "ما هم باید مثل تمام دنیا فوتبال را آزاد کنیم" گفت: فوتبال باید در دست بخش خصوصی باشد و دولت روی آن اشراف نداشته باشد. البته در همه جا فوتبال یک صنعت است که دید تجارتی و صنعتی هم در آن وجود دارد. به همین دلیل من حمایت کنم که فوتبال بیش‌تر در دست بخش خصوصی باشد.
معصومه پاشایی درباره مشکلات تراکتور و مطرح شدن بحث انتقال این تیم به هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: این تیم برای کل مردم ایران و به خصوص مردم استان آذربایجان شرقی ارزش دارد. اخیرا آقای زنوزی دیگر آن توجه ویژه را نسبت به گذشته به این تیم ندارد و بحث ما این است که این مالک را مجبور کنیم تا توجهش را به تیم بیش‌تر کند و جلساتی هم در این رابطه داشتیم و فردا هم یک جلسه خصوصی داریم. اگر بشود صنایع مس می‌خواهد این تیم را حمایت کند و حیف است چنین تیم پر هواداری از بین برود یا ضعیف شود.

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۱۷۵
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۱۴     ساعت: ۹ : ۳۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024