صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

واکنش کاربران فضای مجازی به پویانمایی انتقام از ترامپ

پویانمایی «انتقام حتمی است» یکی از آثار برگزیده ارسالی در «پویش قهرمان» است که به انتقام از قاتلان و آمران شهادت شهید سلیمانی می‌پردازد.

این اثر بر اساس لوحی که سال گذشته با همین عنوان در پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR منتشر شده بود، ساخته شده است.با گذشت دو هفته از آغاز «پویش قهرمان»، کاربران با استفاده از محتواهای ارائه شده در این پویش تولیدات متعددی انجام داده و به صفحه ویژه این پویش ارسال کرده‌اند. پویش «قهرمان» پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه مبتنی بر بیانات حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای درباره شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است. این پویش با هدف انتشار محتواهای مرتبط با رهبرانقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی به منظور استفاده و تولید محتوای هنری و استفاده پژوهشگران و علاقه‌مندان از 10 دی آغاز شده است و تا 27 دی، سالروز سخنرانی تاریخی رهبر انقلاب در نمازجمعه سال 98 ادامه دارد.حضرت آیت‌ا... خامنه‌ای در دیدار اخیر با خانواده و ستاد سالگرد شهید سلیمانی در 11 دی، مجدد به موضوع تقاص از قاتلان شهید سلیمانی اشاره کردند و فرمودند: «شهید سلیمانی ماندنی است، تا ابد زنده است؛ آن‌هایی که او را شهید کردند -ترامپ و امثال او- جایشان زباله‌دان تاریخ است و جزو فراموش‌شدگان تاریخ خواهند بود در زباله‌دان، اما او تا ابد زنده است؛ شهید این جوری است و دشمنان او گم و گور خواهند شد. البته ان‌شاءا... بعد از آن که تقاص دنیوی‌شان را بدهند، گم و گور خواهند شد.»
نگاهی به پویانمایی «انتقام حتمی است»
در ابتدای این پویانمایی، یک ماشین کوچک کنترل از راه دور، با هک کردن دوربین‌ها به داخل ویلای ترامپ در ایالت فلوریدا می‌رود؛ جایی که او همراه با چند نفر دیگر در حال بازی گلف است. سپس اپراتور ایرانی، پیامکی به همراه ترامپ ارسال می‌کند که در آن از انتقام قطعی خون سردار شهید سلیمانی گفته شده است. این پویانمایی 107 ثانیه‌ای سپس با سایه یک پهپاد روی سر رئیس جمهور سابق آمریکا به پایان می‌رسد. اگرچه این اثر به صورت مردمی ساخته شده، اما از نظر فنی کیفیت مناسبی دارد و جذاب است. پیش از این اثر نیز در یکی دو سال گذشته، چند پویانمایی کوتاه با محوریت انتقام خون سردار سلیمانی منتشر شده است، از جمله پویانمایی 4 دقیقه‌ای درباره حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و حمله موشکی به پنتاگون و مقر نخست وزیر رژیم صهیونیستی.
واکنش ها در شبکه‌های اجتماعی
این پویانمایی کوتاه با واکنش‌های مثبت فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. گزیده‌ای از این واکنش‌ها را در ادامه می‌خوانید:
* پویانمایی انتقام حاج قاسم سلیمانی کار قشنگیه که حال آدم رو خوب می کنه.
* قاتلان سردار شهید می دونستن که هر لحظه ممکنه خانه شون روی سرشون خراب شه. این پویانمایی فقط به صورت عینی نشونشون داد.
* توئیتر، پویانمایی انتقام از ترامپ رو از اکانت سایت خامنه‌ای.آی‌آر پاک کرد و سخنگوی پنتاگون به‌صورت رسمی بهش واکنش داد. این، اهمیت فوق‌العاده زیادِ موضوع رو می‌رسونه.
* نهضت فیلم سازی انقلاب در عرصه پویانمایی هم خوب جلو رفته. پویانمایی خیلی جذاب و باکیفیتی بود. به امید خدا به زودی واقعی اش رو ببینیم.
* ترامپ قطعا می ترسه و این ترسش تا روز وقوع انتقام، بسیار خوشحال کننده است.

 

منبع: خراسان

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۲۱۹
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۷     ساعت: ۹ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: سیاسی       زیرسرویس: سیاسی
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024