صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

همه برندگان «گلدن گلوب» در شب بی جایزه اصغر فرهادی!

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزارکننده جوایز سالانه گلدن گلوب، فهرست برندگان سال ۲۰۲۲ این جوایز را در شاخه‌های سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد.

مراسم اعطای جوایز هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب با وجود حواشی یک سال اخیر برای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سرانجام بدون پخش تلویزیونی، مراسم فرش قرمز و ستاره‌های هالیوودی برگزار شد و برندگان این رویداد از طریق شبکه‌اجتماعی و سایت این جوایز معرفی شدند. 
در انتها فیلم «قدرت سگ» ساخته «جین کمپیون» در شاخه سینمایی جایزه بهترین فیلم و کارگردانی درام و نقش مکمل مرد را به خود اختصاص داد و فیلم سینمایی «داستان وست ساید» ساخته «استیون اسپیلبرگ» هم سه جایزه شامل بهترین فیلم کمدی/ موزیکال را به خود اختصاص داد. 
در شاخه بهترین فیلم خارجی نیز فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران در کنار آثاری از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فنلاند و ژاپن به جمع نامزدهای نهایی راه یافته بود که در نهایت جایزه این شاخه به فیلم «ماشین منو بران» ساخته «ریوسوکه هاماگوچی» از ژاپن رسید. 
در بخش تلویزیون نیز «وراثت» و «هَکس» به ترتیب بهترین سریال درام و کمدی/ موزیکال نام گرفتند و سریال «بازی مرکب» تنها یک جایزه بازیگری دریافت کرد. 

 

منبع: ایسنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۸۱۹۳
تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۰     ساعت: ۱۱ : ۴۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: فرهنگی و هنری       زیرسرویس: فرهنگی و هنری
انتشار:
ÇÑÓÇá äÙÑÇÊ


äÇã :*
Çíãíá :
äÙÑ :*
ÇÑÓÇá
äÙÑÇÊ


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024