..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۵۸۱۹۳  |  تاريخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۰  |  ساعت: ۱۱ : ۴۶


همه برندگان «گلدن گلوب» در شب بی جایزه اصغر فرهادی!

انجمن مطبوعات خارجی هالیوود برگزارکننده جوایز سالانه گلدن گلوب، فهرست برندگان سال ۲۰۲۲ این جوایز را در شاخه‌های سینمایی و تلویزیونی اعلام کرد.

مراسم اعطای جوایز هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب با وجود حواشی یک سال اخیر برای انجمن مطبوعات خارجی هالیوود سرانجام بدون پخش تلویزیونی، مراسم فرش قرمز و ستاره‌های هالیوودی برگزار شد و برندگان این رویداد از طریق شبکه‌اجتماعی و سایت این جوایز معرفی شدند. 
در انتها فیلم «قدرت سگ» ساخته «جین کمپیون» در شاخه سینمایی جایزه بهترین فیلم و کارگردانی درام و نقش مکمل مرد را به خود اختصاص داد و فیلم سینمایی «داستان وست ساید» ساخته «استیون اسپیلبرگ» هم سه جایزه شامل بهترین فیلم کمدی/ موزیکال را به خود اختصاص داد. 
در شاخه بهترین فیلم خارجی نیز فیلم «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی به نمایندگی از سینمای ایران در کنار آثاری از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، فنلاند و ژاپن به جمع نامزدهای نهایی راه یافته بود که در نهایت جایزه این شاخه به فیلم «ماشین منو بران» ساخته «ریوسوکه هاماگوچی» از ژاپن رسید. 
در بخش تلویزیون نیز «وراثت» و «هَکس» به ترتیب بهترین سریال درام و کمدی/ موزیکال نام گرفتند و سریال «بازی مرکب» تنها یک جایزه بازیگری دریافت کرد. 

 

منبع: ایسنا


لينک مطلب: http://newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=258193

چاپ خبر