..::سرزمین ارتباطات::..

کد مطلب: ۲۵۸۲۳۵  |  تاريخ: ۱۴۰۰/۱۰/۲۹  |  ساعت: ۱۳ : ۵۳


آخرین خبر از پرونده مدافع تیم ملی

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کنعانی زادگان از جمله بازیکنانی است که برای تیم ملی زحمت کشیده است.

حسین شریفی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: تیم ملی فوتبال بانوان بامداد دیروز با یک پرواز اختصاصی و بدون هیچ دغدغه و با کوتاه‌ترین زمان به هند رفت و از دیروز تمرینات خود را آغاز کردند. همه بازیکنان از محل اسکان خود راضی هستند و همانطور که می‌دانید ما در جام ملتهای آسیا حضور داریم که با استانداردهای خود برگزار می‌شود.
وی افزود: تنها دغدغه تیم ملی در هند کرونا است که آمار مبتلایان بالایی در این کشور شناسایی شده است. تمام حمایت‌های لازم از سوی فدراسیون به شاگردان ایراندوست و کادر فنی می شود و با توجه به اینکه برای اولین بار در این رقابت‌ها حضور داریم شرایط آسانی نخواهیم داشت. مطمئن باشید همه بازیکنان و کادرفنی تلاش خود را می‌کنند ولی نباید توقعات بالا برود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره نامه‌ای که برای باشگاه لیگ برتری ارسال شده مبنی بر اینکه نباید اردوی خارجی بروند، عنوان کرد: این موضوع را تکذیب می‌کنم، همه تیم‌ها می‌توانند در صورت نیاز تیم و با موافقت کادرفنی برای اردو به کشورهای خارجی بروند اما باید الزاماتی که گفته شده را رعایت کنند. یکی از الزامات رفتن به اردوهای خارجی دریافت مجوز شورای برون مرزی است که این موضوع سالهاست اعلام شده که هر تیمی قصد خروج از کشور را دارد باید این مجوز را داشته باشد.
شریفی ادامه داد: ما تنها به تیم‌ها یادآوری کردیم که بیست روز قبل از اعزام به کشورهای خارجی مدارک را تحویل دهند تا برای آنها مشکل پیش نیاید.
وی ادامه داد: مثل بحث حذف سرخابی‌ها که خیلی‌ها دوست داشتند این موضوع را گردن فدراسیون بیندازند، در حال شایعه درست کردن هستند. از همه خواهش می‌کنم که برای ایجاد محبوبیت، توپ را در زمین فدراسیون قرار ندهند و موضوعاتی از جمله حذف سرخابی‌ها مربوط به دوران قبل است و ممکن بود هر لحظه این اتفاق بیفتد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم‌ها گفت:‌ همین الان در دفتر محمد پولادگر معاونت قهرمانی وزارت ورزش جلسه‌ای در حال برگزاری است و پس از پایان جلسه تمامی نکات اعلام می‌شود. 
شریفی در پاسخ به این سوال  آیا حضور ایفانتینیو در ایران قطعی شده یا خیر، گفت: همچنان شرایط مثل قبل است و هیچ موضوع دیگری مطرح نشده است. 
وی در مورد گفته عزیزی خادم در خصوص حسین کنعانی‌زادگان و در پاسخ به اینکه آیا مدافع تیم ملی حضورش در ترکیب تیم ملی منتفی شده است یا خیر گفت: این مسئله در حوزه اختیارات کادرفنی است و پرونده این موضوع در کمیته اخلاق همچنان باز است و بررسی می‌شود. کنعانی زادگان از جمله بازیکنانی است که برای تیم ملی زحمت کشیده و با توجه به تصمیمات کمیته اخلاق و کادرفنی دستورات لازم انجام می‌شود.


منبع: خبر ورزشی


لينک مطلب: http://www.newsday.ir/ NSite/FullStory/?Id=258235

چاپ خبر