۱۴۰۰/۳/۲۹ - ۱۵ : ۵۴

آمار ضعیف لواندوفسکی با لهستان در مسابقات مهم اروپایی

آمار ضعیف لواندوفسکی با لهستان در مسابقات مهم اروپایی

رابرت لواندوفسکی یک ماشین گلزنی است و اکنون یک دهه است که در سطح باشگاهی بیش از حد منظم در این امر موفق است. رکورد گلزنی او در بروسیا دورتموند و بایرن مونیخ به طور جدی چشمگیر است، اما مهاجم لهستانی هنوز یک هدف دیگر را باید در حرفه خود کامل انجام دهد.
لواندوفسکی با 66 گل بهترین گلزن تاریخ لهستان است اما این مهاجم تنها تا به حال موفق شده است 2 گل در یک تورنمنت بزرگ بین المللی به ثمر برساند. لهستان تیمی با گل‌های به ثمر رسیده زیاد در یورو 2020 نیستد، اما آمار مرد اصلی آنها آن چیزی نیست که شما از یک مهاجم با کیفیت انتظار دارید.
در 12 بازی بین جام جهانی و مسابقات قهرمانی اروپا، لواندوفسکی فقط دو بار موفق به گلزنی شد: یکی مقابل پرتغال در یورو 2016 و دیگری مقابل یونان در یورو 2012. او در مجموع 35 شوت به سمت دروازه زده است، که باعث می‌شود میزان کم گلزنی او تعجب آورتر باشد زیرا او یکی از بهترین گلزنان قاره سبز است.
لهستان پس از شکست بازی افتتاحیه مقابل اسلواکی، در دومین بازی خود در مرحله گروهی با اسپانیا روبرو می‌شود، در حالی که لواندوفسکی از 17 تلاش اخیر خود برای گلزنی با تیم ملی در رقابت‌های بزرگ، موفق به گلزنی نشده است.

 


منبع: ایلنا