مطالب حوزه خبر ویژه

۱۴۰۲/۱۰/۱۵ - ۱۰ : ۳۳

دیر و زود دارد ، سوخت و سوز !

همه کاره دنیای خود نمی شویم و به این مار خوش خط و خال دل می بازیم.آن قدر شیفته و فریفته زرق و برق دنیا می شویم که چشم های دل مان از دیدن واقعیت های زندگی و حقیقت بودن مان در این چند صباح عمر باز می ماند ونگاه مان محو تماشای زیبایی های ظاهری می شوند.
۱۴۰۲/۱۰/۹ - ۲۱ : ۴۹

نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور

انجمن صنفی کارفرمایی زنان فعال اقتصادی ساختمانی نخستین گردهمایی بزرگ زنان فعال اقتصادی کشور را با رویکرد افزایش مشارکت در عرصه های ملی و بین المللی برگزار می کند.
۱۴۰۲/۹/۲۵ - ۱۲ : ۴۱

واقعیت این است که ما باید به قانون پای بند باشیم

حسرت می خورند و ای داد و ای وای ازدست تقدیر راه می اندازند که سرنوشت بلا سرشان آورده و فلک زده شده اند. یکی باید بگوید عزیز برادر ،وقتی از کنار هشدار «جاده لغزنده است ،آ رام برانید» رد می شدی حواست کجا بود که همه چیز را گردن تقدیر و سرنوشت می اندازی ؟.
۱۴۰۲/۹/۱۶ - ۱۸ : ۳۴

نخستین همایش ملی توانمندی‌ها و چشم انداز شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود

نخستین «همایش توانمندی‌ها و چشم‌انداز شرکت‌های دانش بنیان» به همت انجمن صنفی شرکت‌های دانش بنیان و همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
۱۴۰۲/۹/۱۳ - ۱۱ : ۶

دوستش نداشتم،چندسال از من بزرگتر بود

دوستش نداشتم،چندسال از من بزرگتر بود. خدا بیامرزد برادرم را ،با زور کتک مجبورم کرد سر سفره عقد بنشینم وخیر سرم ازدواج کنم. از همان روز اول مشکل داشتیم. گفتم بچه دار بشویم درست می شود. اما درست نشد که نشد. خودش می داند علاقه ای به او ندارم. به در بی خیالی زده و کاری به کارم ندارد.وقتی می بینم حرف نمی زند و بی تفاوت است بیشتر حرصم در می آ ید. سرش داد می زنم و دق دلی ام را خالی می کنم. با تمام این وجود هیچ وقت فکر طلاق به سرم نزده است.
۱۴۰۲/۸/۳۰ - ۹ : ۲۶

ما زرنگ تر از همسایه مان هستیم؟

گوشی قاپی های تیزدستانه توسط سارقان موتورسوار یکی از موضوعاتی است که بخشی از اخبار صفحات حوادث را به خود اختصاص می دهد. پلیس هم از هر فرصتی استفاده می کند تا برای پیشگیری از وقوع این سرقت ها توصیه ای بازدارنده بدهد و شهروندان به قول ضرب المثل معروف گوشی دست شان باشد تا گوشی شان را دزد نبرد.
۱۴۰۲/۸/۲۰ - ۱۰ : ۵۵

آئین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی هنری 'همام' برگزارشد

آئین اختتامیه سومین جشنواره بین‌المللی هنری 'همام'  ویژه آثار هنری معلولان و جانبازان هنرمند با موضوع هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای سنتی و موسیقی با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دکتر نجارزاده رئیس بانک ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امروئی، مهدی افضلی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، محمد فیلی بازیگر ، محمد شیری بازیگر، رضا بنفشه خواه بازیگر، نصیری رئیس سازمان بهزیستی استان تهران،جلیل فرجاد کارگردان تئاتر و هیات داوران برگزارشد.
۱۴۰۲/۸/۱۸ - ۱۱ : ۲۰

پایان نمایش فاخرترین آثار همام/ معلولان مستقیما با مسئولان گفت‌وگو کردند

پس از بازدید گسترده مردم و مسئولان از سومین نمایشگاه جشنواره بین‌المللی همام، نمایش ۸۰۰ اثر فاخر هنرمندان معلول امشب به پایان رسید.
۱۴۰۲/۸/۱۳ - ۲۰ : ۳۲

گفت‌وگوی صمیمانه رئیس مجلس با هنرمندان معلول جشنواره هنری همام

رئیس مجلس امروز در بازدید از نمایشگاه سومین جشنواره همام گفت‌وگویی صمیمانه با هنرمندان معلول داشت و قول داد برای تحقق دو مطالبه مهم جامعه معلولان تلاش کند.
۱۴۰۲/۸/۱۲ - ۱۰ : ۶

از آثار هنرمندان کم توان نمایشگاه دائمی تاسیس می شود

افتتاحیه سومین دوره از جشنواره همام عصر پنج شنبه ۱۱ آبان ماه در فرهنگستان هنر و با حضور اهالی هنر وادب برگزار شد.
۱۴۰۲/۸/۱۱ - ۱۰ : ۱۵

سایه همدیگر را تیر باران می کردند

به تیپ و تار هم زده بودند و سایه همدیگر را تیر باران می کردند. پدرش که از شدت عصبانیت ،صورتش سرخ شده بود می گفت باید طلاق دخترم را بگیرم و یک گوشمالی درست و حسابی هم به این پسر بی سرو پا (داماد) بدهم تا بفهمد یک من ماست چه قدر کره می دهد.
۱۴۰۲/۸/۸ - ۱۰ : ۴۲

جنسیت ممنوع

موضوع ممنوعیت اسم خانمها بر روی اطلاعیه های مجالس ترحیم، مجددا خوراکی برای شبکه های مجازی شد، که اگر انتشار این خبر تنها منعکس کننده فکر یک مقام حقیقی بود، کمی تلخی اینهمه تحجر را کم میکرد.
۱۴۰۲/۸/۷ - ۱۸ : ۲۳

در نشست خبری سومین جشنواره بین المللی همام عنوان شد؛

هنرمرز نمی شناسد/ سومین جشنواره بین المللی همام یکی از پر قدرت ترین دوره ها است
۱۴۰۲/۷/۲۶ - ۱۰ : ۸

آینده ای نامعلوم برای کودکان طلاق

یک فعال حقوق بشر در خصوص کودکان طلاق و مسایل حقوقی آنها با بیان اینکه افزایش آمار طلاق در کشور بسیار نگران کندده است، گفت: امروزه این معضل اجتماعی به عنوان یک زنگ خطر به صدا در آمده است.
۱۴۰۲/۷/۲۵ - ۸ : ۶

ولخرجی،بلند پروازی ،رویا و خیال واهی

ولخرجی،بلند پروازی ،رویا و خیال واهی گاهی آتشی به پا می کنند که سرنوشت یک نفر رابه تاراج می دهند و آن چه برجای می ماند خاکستر حسرت است. افراد زیادی را می بینیم و یا می شناسیم که به خاطر غرور بی جا،چشم و هم چشمی های نا بجا،زیاده خواهی های جا به جا ،به ناکجا آ باد زندگی می رسند و روزگار خود را سیاه می کنند.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۱

وزارت علوم: برگزاری اردو‌های مختلط در دستور کار نیست

سخنگوی وزارت علوم با اشاره به برگزاری اردو‌های مختلط گفت: برگزاری اردو‌های مختلط و یا پیگیری آن هرگز در دستور کار وزارت علوم نیست.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۱ : ۲۱

این 4 نفر بدشانس‌ترین بازیگران سینمای ایران هستند!

نسخه با کیفیت فیلم سینمایی «اورکا» نخستین اثر سحر مصیبی در فضای مجازی قاچاق شد؛ فیلمی با بازی سه چهره مطرح سینمای ایران، ترانه علیدوستی، مهتاب کرامتی و مهتاب نصیرپور، که شاید می‌توانست رکورد قابل‌توجهی در فروش برای خود ثبت کند. ‌بااین‌حال فیلم «اورکا» هم قاچاق شد تا در کنار دیگر فیلم‌های پرشمار قاچاقی امسال قرار بگیرد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۲۰ : ۴۴

سی ان ان: آیا نتانیاهو با قدرت خداحافظی می کند؟

در حال حاضر، مخالفان نتانیاهو خواستار کناره گیری نتانیاهو نیستند. یائیر لاپید، نخست وزیر سابق که اکنون رهبر اپوزیسیون است، گفت: «اکنون با اینکه چه کسی مقصر است یا چرا ما شگفت زده شدیم، کار ندارم. زمانش نیست، مکانش نیست.» اما آن زمان و مکان خواهد آمد.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۶

حجاب‌استایل‌ها؛ بلای دین و حجاب

یک وجه مشترک دارند؛ حجاب. شال‌ها و روسری‌های رنگارنگ، چادرهای گران‌قیمت و تیپ‌های شیک و به‌روزی که حجاب را به‌ظاهر رعایت کرده‌اند. در فضای مجازی چندصباحی است کاروکاسبی‌شان رونق گرفته و نام مستعار «حجاب‌استایل» را برای خود گزیده‌اند. مدلینگ حجاب هستند؛ بلاگرهایی که زندگی شخصی‌شان را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارند، مشابه همه بلاگرهایی که در حیطه‌های مختلف در این دنیای مجازی کارو‌کاسبی برای خود دست و پا کرده‌اند.
۱۴۰۲/۷/۲۰ - ۱۲ : ۵

رئیسی در گفتگو با بن سلمان: ایران و عربستان باید به‌عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت فلسطین حمایت کنند

رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل وحدت جهان اسلام و همسایگی قائل به تعمیق و تقویت روابط با عربستان است، گفت: ایران و عربستان در مقطع حساس کنونی باید به عنوان دو بازیگر کلیدی از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین حمایت کنند.