مطالب حوزه فناوری

۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۸ : ۵۰

موتورولا فهرست گوشی‌های دریافت کننده اندروید 11 را منتشر کرد

موتورولا پس از حدود چهار ماه از انتشار اندروید 11 توسط گوگل، فهرست گوشی‌های هوشمندی را منتشر کرد که اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنند.
۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۸ : ۴۹

تاریخ معرفی شیائومی Mi 10i رسما اعلام شد

دیروز تاریخ معرفی شیائومی Mi 10i رسما اعلام شده که ۱۶ دی ۹۹ خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۰/۳ - ۸ : ۴۴

سامسونگ در صدر جدول فروش گوشی‌‌های هوشمند طی سه‌ ماهه‌ سوم 2020

کانترپوینت پژوهش گزارش بازار گوشی‌ هوشمند در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۰ را منتشر کرد که در آن، به سهم بازار سامسونگ، هواوی، شیائومی و اپل اشاره شده است.
۱۳۹۹/۱۰/۱ - ۳ : ۱۲

تازه‌ترین اطلاعات و تصاویر پرچمدار آینده سامسونگ فاش شد

اطلاعات سودمند جدیدی به همراه تصاویر گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ – Samsung Galaxy S21 Ultra پرچمدار آینده سامسونگ به بیرون درز کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۱ - ۳ : ۱۱

خبری خوب برای طرفداران گوشی تاشوی سامسونگ

اگرچه کلیه طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه منتظر معرفی اسمار‌ت‌فون‌های سری گلکسی S21 در سال آینده هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بسیار جلوتر از زمان فعلی حرکت کرده و پیش‌تر فرآیند تست میدانی گلکسی زد فولد 3 را آغاز نموده است. این اطلاعات توسط یک کانال یوتیوبی با نام Random Stuff 2 منتشر شده است. کانال مذکور ادعا می‌کند که فرآیند تست دستگاه اکنون هفته‌هاست که آغاز شده است. این کانال پیش‌تر به آغاز پیش‌فروش سری گلکسی S21 نیز اشاره نموده بود؛ موضوعی که در ادامه موردتائید قرار گرفت.
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۶

هواوی P50 با سیستم عامل هارمونی به بازار عرضه می‌شود

هواوی در هفته اخیر رسما نسخه بتای توسعه دهندگان سیستم عامل هارمونی یا HarmonyOS 2.0 را منتشر کرده و اعلام کرد که نخستین گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل سال آینده روانه بازار می‌شود. حالا رسانه‌های چینی مدعی شده‌اند که هواوی P50 نیز با سیستم عامل هارمونی ارائه خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۶

تصاویر رسمی گوشی گلکسی S21 اولترا منتشر شد

ساعاتی بعد از انتشار تصاویر مطبوعاتی و رسمی گوشی‌های گلکسی S21 و S21 پلاس، حال نوبت به مدل اولترا رسیده که شاهد افشای تصاویر مطبوعاتی آن باشیم.
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۶

اقدام کرونایی اینستاگرام

اینستاگرام با ارائه قابلیت هایی جدید با گسترش اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا مقابله می کند.
۱۳۹۹/۹/۲۹ - ۲ : ۵

گوشی جدید 5G اوپو معرفی شد

پس از معرفی اوپو ای ۵۳ در تابستان گذشته، حالا مدل ۵G آن از راه رسیده است. گوشی Oppo A53 5G از چیپست دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۳۲

گوشی اقتصادی اینفینیکس Smart HD 2021 معرفی شد

گوشی موبایل اینفینیکس Smart HD 2021 مجهز به یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر بزرگ و قیمت ۸۰ دلاری(حدود 2.1 میلیون تومان) معرفی شد.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۳۰

رکوردشکنی بیت کوین؛ پادشاه رمز ارزها قلمرو تازه‌ای را فتح کرد

ارزش هر واحد بیت‌کوین برای نخستین بار از زمان معرفی این ارز دیجیتال از ۲۰ هزار دلار عبور کرده و پس از ساعاتی به ۲۲۱۸۴ دلار رسید.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۲۹

سومین گوشی ری‌برند شیائومی رسما معرفی شد

شیائومی ردمی ۹ پاور اکنون در هند معرفی شده است. این گوشی میوه دیگری از برند تجاری مذکور است و مشخصات آن همان Poco M3 و نسخه چینی آن که Redmi Note 9 4G نامیده می شود، است. با این حال، یک تفاوت کوچک بین Redmi 9 Power جدید و دوقلوهای دیگر آن وجود دارد، و آن اضافه شدن یک سنسور دوربین عقب اضافی است. به این ترتیب باید گفت که ردمی ۹ پاور سومین ریبرند شیائومی از یک گوشی به شمار می رود.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۲۸

قابلیت جدیدی برای واتس‌اپ دسکتاپ فعال شد

یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم قابلیت تماس واتس اپ نسخه وب و دسکتاپ به زودی ارایه خواهد شد. اگر شما هم مثل ما منتظر این ویژگی بودید، خبر خوب اینکه تماس صوتی و تصویری با واتس اپ دسکتاپ ممکن شده است.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۲۵

وزیر ارتباطات: به زودی مشکل کیفیت اینترنت حل خواهد شد

وزیر ارتباطات با حضور در پنجمین یلدای کارآفرینان استارتاپی ایران پاسخگوی سوال مخاطبان بود که در بخشی از سخنان خود وعده داد با رفع انحصار مخابرات، به زودی مشکل کیفیت اینترنت حل خواهد شد.
۱۳۹۹/۹/۲۸ - ۱۱ : ۲۴

گوشی ویوو Y30 استاندارد ادیشن معرفی شد

گوشی هوشمند Vivo Y30 Standard Edition با دوربین سه‌گانه، چیپست مدیاتک و قیمت اقتصادی معرفی شد.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۱۴

طراحی گوشی ردمی K40 را در تصاویر واقعی ببینید

مدتی بود که چیزی از ردمی کی ۴۰ – Redmi K40 نشنیده بودیم. ولی به تازگی تصاویری منتشر شده‌اند که طراحی گوشی ردمی K40 را نشان می‌دهند.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۱۳

رکوردشکنی مجدد بیت کوین

قیمت بیت‌کوین دیروز به بالاترین حد خود در تاریخ معاملات این ارز دیجیتال رسید و در ساعت ۱۴:۱۴ به وقت لندن، به ۲۰ هزار و ۸۲۰.۹۰ دلار رسید.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۱۳

نخستین رندر رسمی گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

پیش‌تر تصاویر لو رفته گوشی های سری Galaxy S21 سامسونگ را دیده بودیم؛ اما حالا در فاصله یک ماه مانده به رونمایی، رندر رسمی گلکسی اس ۲۱ ۵G منتشر شده است.
۱۳۹۹/۹/۲۷ - ۹ : ۱۲

فروش افتتاحیه‌ پلی‌ استیشن 5 در آمریکا رکوردشکنی کرد

بالاخره چند روز پیش گروه NPD آمار فروش ماهیانه بازی‌ها و سخت‌افزارهای مختلف در آمریکا را منتشر کرد. علاوه بر اطلاعات و جزییات همیشگی، آمار این ماه اهمیت خاص و منحصر‌به‌فردی دارد زیرا با عرضه‌ی کنسول‌های نسل نهمی مصادف شده است و جزییات فروش آن‌ها را در ماه افتتاحیه‌شان نشان می‌دهد. آماری که بیان می‌کند که فروش افتتاحیه‌ی پلی‌استیشن ۵ در آمریکا رکوردشکنی کرده است.