مطالب حوزه فناوری

۱۴۰۰/۵/۳۱ - ۱۲ : ۱۱

آپدیت جدید پرچمدار پنج سال پیش هواوی ارائه شد

هواوی پی ۹ در سال 2016 به‌عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند این شرکت معرفی شد. این دستگاه با EMUI 4.0 مبتنی‌بر اندروید ۶ مارشمالو همراه بود و در طول عمر خود به EMUI 5.0 مبتنی‌بر اندروید ۷ نوقا و و EMUI 8.0 بر اساس اندروید ۸ اوریو نیز بروزرسانی شد. حال، پس از گذشت پنج سال از ارائه این دستگاه، آپدیت سیستمی جدید هواوی پی ۹ منتشر شده است.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۹

ردمی K50 احتمالا به اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد

افشاگری از حضور تراشه‌ی رده‌بالای کوالکام در سری ردمی K50 خبر می‌دهد. ظاهراً مدل پایه‌ی این خانواده قرار است به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز باشد.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۸

مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی M52 5G و M32 5G فاش شد

یکی از افشاگران مشهور مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی M52 5G و M32 5G را لو داده و در ادامه به تمام جزئیات این دو گوشی بپردازیم.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۸

مزاحمت پیامکی کار دست بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی داد

طبق آخرین آمار، تا کنون بیش از ۳۵۴ هزار شماره شخصی به دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۷

اینتل پیش نمایشی از جزئیات پردازنده‌های سری Alder Lake منتشر کرد

اینتل به تازگی پیش نمایشی از نسل دوازدهم پردازنده‌های خود با نام Alder Lake منتشر کرده است که جزئیاتی پیرامون ترکیب جدید هسته‌ها در محصولات مختلف برای دسکتاپ‌ها و لپ‌تاپ‌ها را مشخص می‌کند.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۷

رکوردشکنی نسخه پلی‌استیشن 5 بازی Train Sim World 2 در تعداد تروفی‌ها

نسخه پلی استیشن 5 بازی Train Sim World 2 دارای 328 تروفی است و از این حیث در دنیای بازی رکورددار و بی‌رقیب است.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۶

MSI نسل جدید مادربردهای خود را معرفی کرد

شرکت MSI به تازگی نسل جدیدی از مادربردهای مبتنی بر تراشه X570S خود را معرفی کرده است.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۶

آشنایی با مهم‌ترین ترفندهای macOS

در این مطلب شما را با مهمترین ترفندهای macOS آشنا می‌کنیم که احتمالا یا از وجود آن‌ها بی‌خبر هستید و یا فراموششان کرده‌اید.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۵

شخصیت‌ های جدیدی از Walking Dead در راه Fortnite هستند

همان طور که در جریان هستید، در گذشته شخصیت‌هایی از Walking Dead به بازی Fortnite اضافه شده بود. حال به نظر می‌رسد که کاراکترهای دیگری از این مجموعه راهی این اثر خواهند شد.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۵

تا سال نو میلادی خبری از بازگشت اپلی‌ها به محل کار نیست

با وجودی که به نظر می رسید با شروع واکسیناسیون گسترده، اپل برنامه‌های جدیدی را برای بازگشت کارمندان به دفاتر کاری دنبال می‌کند، اما ظاهرا به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا نوع دلتا، این شرکت تصمیم جدیدتری گرفته و قصد دارد حداقل تا اوایل سال ۲۰۲۲ بازگشت کارمندان به شرکت را به تعویق بیندازد.
۱۴۰۰/۵/۳۰ - ۰ : ۳۴

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ ارایه شد

آپدیت گلکسی A50 سامسونگ با وصله امنیتی August 2021 اندروید ارایه شد.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۸

فیسبوک با انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن کرونا مردم را می کشد

رئیس جمهور آمریکا گفت که فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی با انتشار اطلاعات نادرست درباره کرونا در پلتفرم هایشان مردم را به کشتن می دهند.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۷

اپل دوباره متهم شد!

سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اسپانیا اپل را به کاهش عمدی طول عمر باتری و سرعت CPU آیفون در نسخه iOS 14.5.1 و iOS 14.5 متهم کرد.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۷

ایرپادهای تقلبی سالانه میلیاردها دلار هزینه برای اپل دارند

طبق داده‌های گمرک و مرزبانی آمریکا، ارزش ایرپادهای جعلی فروخته‌شده در سالیان اخیر به‌طور افسارگسیخته‌ای افزایش یافته که ممکن است سالانه بیش از ۳٫۲ میلیارد دلار برای اپل هزینه به‌همراه داشته باشد.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۶

هواوی بزودی از مدل استاندارد سری P50 رونمایی می‌کند

با اعلام رسمی هواوی، قرار شد مدل استاندارد از سری گوشی‌های هواوی P50 در تاریخ ۲۹ جولای سال جاری میلادی (۷ مرداد) رونمایی شود.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۶

انگشتان دست به کمک شارژ گجت های پوشیدنی می آیند

دانشمندان کارآمدترین دستگاه تامین انرژی از بدن را اختراع کرده اند که می تواند با قرار گرفتن روی انگشتان دست دستگاه های مختلف الکتریکی را شارژ کند.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۵

نوکیا موبایل میان رده و ضد آب رونمایی می کند

مشخصات موبایل میان رده جدید نوکیا فاش شده است. این دستگاه ضد آب و گرد و غبار است و همچنین باتری ۴۶۳۰ میلی آمپری خواهد داشت.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۵

آیا مشکل دوربین آیفون ۱۲ گریبان‌گیر آیفون‌ ۱۳ نیز خواهد شد؟

پل آیفون ۱۳ را با تغییرات و بهبود‌های حداقلی در مقایسه با آیفون ۱۲ – iPhone 12 معرفی خواهد کرد؛ اما آیا شاهد حضور مشکل دوربین آیفون ۱۲ در گوشی‌های ۲۰۲۱ اپل نیز خواهیم بود؟
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۵

چهار نشانه رایج کلاهبرداری در معاملات مجازی

کلاهبرداری از خریدار یا فروشنده یک کالا در فضای مجازی، اتفاقی است که می‌تواند لذت یک خرید آسان و بی‌‌دغدغه را به دردسر تبدیل کند.
۱۴۰۰/۴/۲۸ - ۱۱ : ۲۴

رشد قابل توجه فروش جهانی تلفن همراه

شرکت تحقیقاتی Counterpoint Research چشم انداز خود را از فروش جهانی تلفن های همراه برای سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ منتشر کرده است. این تحقیق شامل فروش جهانی گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ با برخی پیش بینی های جامع برای سال ۲۰۲۱ است.